Muzyka SDL.mixer
Ostatnio zmodyfikowano 2012-09-19 18:51
Caranti Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Muzyka SDL.mixer » 2012-09-18 20:07:00 Mam problem odnośnie odtwarzania muzyki , a mianowicie w głównym menu odtwarza muzykie natomiast gdy wejde do podmenu muszę wywoływać funkcje z muzykie ponownie , a mam zamiar aby muzyka grała w tle do momentu wybrania postaci "gra typu mortal kombat " Tutaj trochę wyimaginowany kawałem kodu
void muzyka() { .... }
void postac() { .... }
void arena() { .... }
int maint( int argc, char * argv[] )
{ muzyka() while( !guit ) { while( SDL_PollEvent( & evnt ) ) { if( evnt.type == SDL_MOUSEMOTION ) { .... } } } }
Poniżej zamieszczam filmik z gra dla większego zrozumienia "założenie muzyka słyszana w menu podmenu bez ponowenego wywolywania fukcji muzyka() http://www.speedyshare.com/tCAgv/bandicam-2012-09-18-19-14-10-608.avi Z góry dzięki a jeśli coś jest niezrozumiałe to tylko i wyłącznie przez mój bełkot cieżko mi opisać problem |
|
DejaVu |
» 2012-09-19 02:00:38 Nie przypominam sobie, aby w od początku tego roku ktokolwiek napisał temat dot. biblioteki SDL - chyba tego już prawie nikt nie używa :)
/edit: Reasumując - musisz poczytać dokumentację lub kod źródłowy jeżeli dokumentacja jest uboga. |
|
Mrovqa |
» 2012-09-19 18:51:05 Jak byłem na oficjalnym zakończeniu MKI (w nowym pawilonie D17 AGH w Krakowie - o ile dobrze pamiętam :P), to trafiliśmy do sali, gdzie studenci (dwóch ich było...) pisali coś właśnie w SDLu - ale to studia, więc wiesz ;) |
|
« 1 » |