Pętla do...while...
Ostatnio zmodyfikowano 2009-04-14 18:52
driver1995 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2009-04-14 18:27:07 @2up - na to bym już dawno wpadł, ale mi chodzi o to, że te wszystkie 35 dolarów będzie się zdobywać i za każdym razem będzie dolary+=1;... i to będzie można zdobywać w różnych kolejnościach... @up - nie... int nie zawsze będzie dawać true.. oto przykład: #include<iostream> #include<conio.h> using namespace std; int main() { int a = true; cout << a << endl; a = false; cout << a << endl; getch(); return 0; } Jak widać kiedy jest true; to zwraca wartość 1 czyli true, a jak false to 0 czyli false.... |
|
DejaVu |
» 2009-04-14 18:34:46 Wracając do tematu dyskusji... nie specjalnie rozumiem co chcesz osiągnąć. Jeśli coś można podnieść raz (np. przedmiot), to ma on np. dwie flagi: 1) czy widoczny 2) czy użyty Jeśli obiekt jest widoczny i nieużyty to można go wziąć i użyć, a co za tym idzie dać status: CzyWidoczny = false; CzyUzyty = true; Każdy osobny obiekt/element/przedmiot musi mieć swój własny status i trzymać te informacje. |
|
driver1995 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2009-04-14 18:43:48 Czyli można by zrobić tak: Uzyty = false;
if( Uzyty == false ) { dolary += 1; Uzyty = true; } Nie ma to jak naprowadzić na dobrą drogę... Dzięki;p |
|
DejaVu |
» 2009-04-14 18:46:58 Masz złego if'a: if( Uzyty = false ) Powinien być: if( Uzyty == false ) |
|
GoldWolf |
» 2009-04-14 18:47:30 @up - nie... int nie zawsze będzie dawać true.. oto przykład: Jak widać kiedy jest true; to zwraca wartość 1 czyli true, a jak false to 0 czyli false.... I o to mi chodziło teraz już wiem jak to działa, nie siedzę przy kompilatorze to nie miałem jak sprawdzić. W taki bądź razie lepiej jest zapisać int A = B = C = 1 ;-) prostsze
PS tak nawiasem to powinienem to wiedzieć że true to 1 a false to 0 co za blama ... ;-)
|
|
driver1995 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2009-04-14 18:52:11 @up2 - poprawiłem zanim napisałeś posta...;p;p;p;p @up - no cóż... skoro już oba problemy rozwiązane to ... close topic ;d |
|
1 2 « 3 » |