Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Program się crashuje (przestaje działać)

Ostatnio zmodyfikowano 2012-09-28 21:53
Autor Wiadomość
LimaSxD
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML] Program się crashuje (przestaje działać)
» 2012-09-28 20:45:29
Witajcie mam pewien problem ponieważ od wczoraj męczę się z przykładowymi kodami w SFMLu np.
C/C++
#include <SFML/Graphics.hpp>
int main() {
    sf::RenderWindow Window( sf::VideoMode( 640, 480, 32 ), "Kurs SFML - Kształty", sf::Style::Close );
    sf::Event Event;
   
    sf::Shape Polygon;
    Polygon.AddPoint( 100, 100, sf::Color( 255, 0, 0 ), sf::Color( 0, 128, 128 ) );
    //Polygon.AddPoint(X, Y, Kolor, kolor obramowania);
    Polygon.AddPoint( 175, 75, sf::Color( 255, 0, 0 ), sf::Color( 0, 128, 128 ) );
    Polygon.AddPoint( 300, 300, sf::Color( 255, 0, 0 ), sf::Color( 0, 128, 128 ) );
    Polygon.AddPoint( 200, 400, sf::Color( 255, 0, 0 ), sf::Color( 0, 128, 128 ) );
    Polygon.AddPoint( 150, 350, sf::Color( 255, 0, 0 ), sf::Color( 0, 128, 128 ) );
   
    sf::Shape Polygon2;
    Polygon2.AddPoint( 600, 480, sf::Color( 255, 0, 255 ), sf::Color( 0, 255, 255 ) );
    Polygon2.AddPoint( 500, 350, sf::Color( 0, 255, 255 ), sf::Color( 255, 0, 255 ) );
    Polygon2.AddPoint( 350, 300, sf::Color( 255, 255, 0 ), sf::Color( 255, 255, 0 ) );
    Polygon2.SetOutlineWidth( 5 ); //ustawiamy obramowanie na 5px;
    Polygon2.Move( 0, - 50 );
   
    while( Window.IsOpened() ) {
       
        while( Window.GetEvent( Event ) ) {
            if( Event.Type == sf::Event::Closed ) Window.Close();
           
            if(( Event.Type == sf::Event::KeyReleased ) &&( Event.Key.Code == sf::Key::Escape ) )
                 Window.Close();
           
        }
       
        Window.Draw( Polygon2 );
        Window.Draw( Polygon );
        Window.Display();
        Window.Clear();
    }
   
    return EXIT_SUCCESS;
}

Dobrze się kompiluje ale po odpaleniu .exe włącza mi się konsola po chwili onkno i crashuje się. Mam przy pliku .exe pliki .dll (sfml-window.dll itp). Nie wiem czym to może być spowodowane prosze o pomoc.

Korzystam z Microsoft Visual C++ 2010 Express
P-65674
SeaMonster131
» 2012-09-28 20:54:23
Sprawdź debuggerem, gdzie sie aplikacja wywala.
P-65678
LimaSxD
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-09-28 20:57:25
Zrobiłem debuga i wypisało mi

The thread 'Win32 Thread' (0xb34) has exited with code -1073740791 (0xc0000409).
The thread 'Win32 Thread' (0xbcc) has exited with code -1073740791 (0xc0000409).
The program '[2692] sfml pierwsza zabawa.exe: Native' has exited with code -1073740791 (0xc0000409).
P-65679
Admixior
» 2012-09-28 20:58:45
Jak masz włączoną opcję Debug to spróbuj zamiast sfml-window.lib dać sfml-window-d.lib
P-65681
LimaSxD
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-09-28 21:01:02
Dalej to samo :/
P-65682
Admixior
» 2012-09-28 21:04:04
Jak do sfml-graphics i sfml-system też dałeś "-d" to daj breakpoint na początek funkcji main i idź po jednej linijce klawiszem F10 i sprawdź w której linijce jest błąd.
P-65684
LimaSxD
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-09-28 21:17:23
Niby w linijce gdzie jest
Window.Clear();
Ale mojemu koledze ten sam kod zadziałał. Nie rozumiem dlaczego mi nie działa inny kod ze strony SFML działa ale wszystkie inne się crashują.

Problem dalej nie rozwiązany :/
P-65687
Mrovqa
» 2012-09-28 21:32:04
Masz odpowiednią wersję DLLek? Do VC++ 2010 nie ma builda na stronie. Najlepiej samemu jest skompilować SFMLa ze źródeł.
P-65692
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona