SFML Obrót za kursorem || wyznaczanie środka sprite'a?
Ostatnio zmodyfikowano 2012-09-30 21:54
ridic14 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
SFML Obrót za kursorem || wyznaczanie środka sprite'a? » 2012-09-30 20:24:51 jestem pewien że zły wzór mam na obracanie:/ bo obraca się float radian( sf::Vector2i vector ) { float x, y, result; x = vector.x - player.x; y = vector.y - player.y; result = atan2( y, x ) * 180 / PI; return result; } a tak ustalam rotacje: player.self.setRotation( radian( position ) ); position x i y myszy no i obraca się tylko z jednej strony... i czy da się zrobić żeby obracanie było od środka sprita? |
|
Admixior |
» 2012-09-30 20:26:58 Co do środka, wystarczy ustawić setcenter na środek sprita (image.GetWidth()/2.f i GetHeight tak samo) |
|
ridic14 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-09-30 20:32:34 sfml 2.0 nie ma możliwości takiej na spricie. |
|
Admixior |
» 2012-09-30 20:35:58 hymm.. A może setOrign()edit: no i obraca się tylko z jednej strony... |
co masz na myśli |
|
ridic14 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-09-30 20:39:33 Dzięki setorgin działa:) ale dalej jest problem ze wzorem |
|
ridic14 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-09-30 20:44:30 |
|
Admixior |
» 2012-09-30 20:46:54 Tam jest niebieski i czerwony ;] xd PS dalej nie mogę pojąć to się ma obracać czy przesuwać? |
|
ridic14 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-09-30 20:48:16 a no to czerwony to prajta ruch
obracać do myszki ale cuś nie działa jak powinno |
|
« 1 » 2 3 |