Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

SFML Obrót za kursorem || wyznaczanie środka sprite'a?

Ostatnio zmodyfikowano 2012-09-30 21:54
Autor Wiadomość
ridic14
Temat założony przez niniejszego użytkownika
SFML Obrót za kursorem || wyznaczanie środka sprite'a?
» 2012-09-30 20:24:51
jestem pewien że zły wzór mam na obracanie:/ bo obraca się

C/C++
float radian( sf::Vector2i vector )
{
    float x, y, result;
    x = vector.x - player.x;
    y = vector.y - player.y;
    result = atan2( y, x ) * 180 / PI;
    return result;
    //printf ("The arc tangent for (x=%lf, y=%lf) is %lf degrees\n", player.x, player.y, result );
}

a tak ustalam rotacje:
player.self.setRotation( radian( position ) );
 position x i y myszy

no i obraca się tylko z jednej strony...


i czy da się zrobić żeby obracanie było od środka sprita?
P-65851
Admixior
» 2012-09-30 20:26:58
Co do środka, wystarczy ustawić setcenter na środek sprita (image.GetWidth()/2.f i GetHeight tak samo)
P-65852
ridic14
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-09-30 20:32:34
sfml 2.0 nie ma możliwości takiej na spricie.
P-65853
Admixior
» 2012-09-30 20:35:58
hymm.. A może setOrign()
edit:
no i obraca się tylko z jednej strony...
co masz na myśli
P-65855
ridic14
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-09-30 20:39:33
Dzięki setorgin działa:) ale dalej jest problem ze wzorem
P-65856
ridic14
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-09-30 20:44:30
http://iv.pl/images/76057536293052450924.jpg

niebieskim ruch myszki
żółty ruch sprita
P-65857
Admixior
» 2012-09-30 20:46:54
Tam jest niebieski i czerwony ;] xd
PS dalej nie mogę pojąć to się ma obracać czy przesuwać?
P-65858
ridic14
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-09-30 20:48:16
a no to czerwony to prajta ruch

obracać do myszki ale cuś nie działa jak powinno
P-65859
« 1 » 2 3
  Strona 1 z 3 Następna strona