Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[C++] Trudne początki programowania 2D, czyli jaką bibliotekę wybrać?

Ostatnio zmodyfikowano 2012-10-01 18:22
Autor Wiadomość
alexandermaly
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[C++] Trudne początki programowania 2D, czyli jaką bibliotekę wybrać?
» 2012-10-01 18:04:53
Witajcie!
Od kilku lat tworze w C++ programy typu „wpisz, oblicz i wczytaj” i od kilku tygodni przymierzam się do rozpoczęcia „przygody” z tworzeniem aplikacji graficznych, gier itp. Chciałbym się poradzić, jaka biblioteka pomogła by mi nauczyć się podstaw kreowania gier 2D. W przyszłości mam nadzieję rozwijać się w tym kierunku, więc zależy mi przedewszystkim na rozwinięciu ogólnych umiejętności i wybraniu biblioteki dającej dużo możliwości.
Przechodząc do głównego wątku mam na oku dwie biblioteki: Allegro 5 i SFML 2.0. Która z nich jest lepsza dla amatora? A może zaproponujecie inne rozwiązanie?
P-65925
SeaMonster131
» 2012-10-01 18:07:55
Niektórzy zaproponują Ci Allegro5 a niektórzy SFML 2.0. Spróbuj sam zobaczyć (np. z tutków) jak wyglądają te biblioteki i wybierz tą, która Ci się bardziej spodoba. Według mnie obie biblioteki są godne polecenia.
P-65926
alexandermaly
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-10-01 18:22:47
Ok, dziękuję za pomoc
P-65927
« 1 »
  Strona 1 z 1