[C++] Trudne początki programowania 2D, czyli jaką bibliotekę wybrać?
Ostatnio zmodyfikowano 2012-10-01 18:22
alexandermaly Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[C++] Trudne początki programowania 2D, czyli jaką bibliotekę wybrać? » 2012-10-01 18:04:53 Witajcie!
Od kilku lat tworze w C++ programy typu „wpisz, oblicz i wczytaj” i od kilku tygodni przymierzam się do rozpoczęcia „przygody” z tworzeniem aplikacji graficznych, gier itp. Chciałbym się poradzić, jaka biblioteka pomogła by mi nauczyć się podstaw kreowania gier 2D. W przyszłości mam nadzieję rozwijać się w tym kierunku, więc zależy mi przedewszystkim na rozwinięciu ogólnych umiejętności i wybraniu biblioteki dającej dużo możliwości.
Przechodząc do głównego wątku mam na oku dwie biblioteki: Allegro 5 i SFML 2.0. Która z nich jest lepsza dla amatora? A może zaproponujecie inne rozwiązanie? |
|
SeaMonster131 |
» 2012-10-01 18:07:55 Niektórzy zaproponują Ci Allegro5 a niektórzy SFML 2.0. Spróbuj sam zobaczyć (np. z tutków) jak wyglądają te biblioteki i wybierz tą, która Ci się bardziej spodoba. Według mnie obie biblioteki są godne polecenia. |
|
alexandermaly Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-10-01 18:22:47 Ok, dziękuję za pomoc |
|
« 1 » |