Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Obliczanie wartości dla ::glScissor

Ostatnio zmodyfikowano 2012-10-07 22:30
Autor Wiadomość
ridic14
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-10-06 22:00:50
wyprzedziłeś:0
P-66233
DejaVu
» 2012-10-06 22:05:06
For example, let's assume that we have a Sprite and want to find out where it is located on the window:

C/C++
Vector2f windowPos = view.getTransform().transformPoint( sprite.getPosition() );
Now let's assume the user clicked somewhere on the window (given a MouseEvent) and we need the position this is at in our scene:

C/C++
Vector2f mouseClickPos = new Vector2f( mouseEvent.getPosition() );
Vector2f scenePos = view.getInverseTransform().transformPoint( mouseClickPos );
The second example can be simplified using a convenience method provided by the RenderTarget interface: convertCoords. This method transforms coordinates on the render target to scene coordinates.

C/C++
Vector2f scenePos = window.convertCoords( mouseEvent.getPosition() );
Źródło: https://github.com/pdinklag/JSFML/wiki/Views
P-66234
ridic14
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-10-06 22:12:17
Poziom mojej wiedzy o C++ i sfml nie pozwala mi zrozumieć tego narzędzia i nie wiem jak to zrobić
P-66235
DejaVu
» 2012-10-06 22:13:35
Dostałeś przecież gotowca :P
P-66236
ridic14
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-10-06 22:16:02
nie wiem co to CRenderView << nie znam ani w dokumentacji nie ma
chyba że to jest jakaś klasa prosta
P-66237
DejaVu
» 2012-10-06 22:21:50
Ale zapewne jest CRenderWindow :P wybacz, ale z pamięci klepię 95% postów na forum więc mogą się trafiać błędy ;)
P-66238
ridic14
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-10-06 22:24:40
C/C++
Vector2f konwertuj( CRenderWindow & view, const Vector2f & coords )
{
    return view.getTransform().transformPoint( coords );
}

ale gdy już zrobię to to pod co to wstawić(zbędne pytanie przecież wiadomo że za dwa pierwsze argumenty ::glscissor)

nie znaleziono error: `CRenderWindow' was not declared in this scope

ale jest RenderWindow które nie ma getTransform()


P-66239
ridic14
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-10-06 22:42:28
Ogólnie robię takie małe GUI i chcę żeby ten tekst nie wychodził poza box ...

i dalej nie mogę zrozumieć gotowca ale już wiem o co chodzi

plik http://www.sendspace.pl/file/4c056c5a327d2b4792b423d
(jednorazowe kliknięcie to uaktywnienie boxa co pozwala na pisanie i usuwanie w nim tekstu(można pisać w 3 na raz))
P-66240
1 « 2 » 3 4
Poprzednia strona Strona 2 z 4 Następna strona