[SFML] Obliczanie wartości dla ::glScissor
Ostatnio zmodyfikowano 2012-10-07 22:30
ridic14 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-10-06 22:00:50 wyprzedziłeś:0 |
|
DejaVu |
» 2012-10-06 22:05:06 For example, let's assume that we have a Sprite and want to find out where it is located on the window:
Vector2f windowPos = view.getTransform().transformPoint( sprite.getPosition() );
Now let's assume the user clicked somewhere on the window (given a MouseEvent) and we need the position this is at in our scene:
Vector2f mouseClickPos = new Vector2f( mouseEvent.getPosition() ); Vector2f scenePos = view.getInverseTransform().transformPoint( mouseClickPos );
The second example can be simplified using a convenience method provided by the RenderTarget interface: convertCoords. This method transforms coordinates on the render target to scene coordinates.
Vector2f scenePos = window.convertCoords( mouseEvent.getPosition() );
|
Źródło: https://github.com/pdinklag/JSFML/wiki/Views |
|
ridic14 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-10-06 22:12:17 Poziom mojej wiedzy o C++ i sfml nie pozwala mi zrozumieć tego narzędzia i nie wiem jak to zrobić |
|
DejaVu |
» 2012-10-06 22:13:35 Dostałeś przecież gotowca :P |
|
ridic14 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-10-06 22:16:02 nie wiem co to CRenderView << nie znam ani w dokumentacji nie ma chyba że to jest jakaś klasa prosta |
|
DejaVu |
» 2012-10-06 22:21:50 Ale zapewne jest CRenderWindow :P wybacz, ale z pamięci klepię 95% postów na forum więc mogą się trafiać błędy ;) |
|
ridic14 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-10-06 22:24:40 Vector2f konwertuj( CRenderWindow & view, const Vector2f & coords ) { return view.getTransform().transformPoint( coords ); } ale gdy już zrobię to to pod co to wstawić(zbędne pytanie przecież wiadomo że za dwa pierwsze argumenty ::glscissor) nie znaleziono error: `CRenderWindow' was not declared in this scope ale jest RenderWindow które nie ma getTransform() |
|
ridic14 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-10-06 22:42:28 Ogólnie robię takie małe GUI i chcę żeby ten tekst nie wychodził poza box ... i dalej nie mogę zrozumieć gotowca ale już wiem o co chodzi plik http://www.sendspace.pl/file/4c056c5a327d2b4792b423d(jednorazowe kliknięcie to uaktywnienie boxa co pozwala na pisanie i usuwanie w nim tekstu(można pisać w 3 na raz)) |
|
1 « 2 » 3 4 |