Komunikacja dzięki sfml network
Ostatnio zmodyfikowano 2012-10-08 22:13
hincu |
» 2012-10-08 20:37:43 sfml network jest prostrzy od winsock bo operujesz na strukturach danych a na winsock to musisz napisac wlasny packetbuilder ;]
kursu nie znajdziesz, tylko dokumentacja, swoja droga w dokumentacji masz przeciez przyklady uzywania danych klas i metod... |
|
ridic14 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-10-08 20:44:57 Ja bez kursu mam zmniejszoną wydajność o 50% :)
Dowiedziałem się że muszę zaprogramować serwer i klienta...
jakieś inne porady? |
|
Mrovqa |
» 2012-10-08 20:50:05 Dowiedziałem się że muszę zaprogramować serwer i klienta... |
Toż to jest oczywistość - przecież jak się łączysz to musisz łączyć się gdzieś. Tak, najlepiej przeczytaj jakiś kurs - chociażby winsocka na tej stronie. Dowiesz się trochę nt. funkcjonowania aplikacji korzystających z sieci. |
|
czosnek17 |
» 2012-10-08 21:18:52 Opanowanie całej książki opisującej C++ (nieważne jak dobrej) stanowi co najwyżej 10% tego, co jest potrzebne do tworzenia aplikacji. |
WTF? Wiadomo, że nawet cała książka to nie wszystko, ale to tylko 10% języka? No, to całe c++ może się nauczyć tylko sawant ;_; Programista musi stale się uczyć. |
Skąd uczą się programiści? Język jest cały czas rozwijany(Jakieś aktualizacje? :P)? |
|
ridic14 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-10-08 21:24:05 @up :)))))))))))))) Ale jednak prawda bo na pewno nie wiesz wszystkiego:P
Coś mi się wydaje że jeszcze sobie długo poczekam aż zrobię cokolwiek co połączy mnie z internetem :((
Samo programowanie(bez internetowe nie sprawia problemów) więc dlaczego internet jest taki niedostępny |
|
Admixior |
» 2012-10-08 21:41:24 sf::IpAddress Adres( "127.0.0.1" ) spróbuj w ten sposób. A po za tym wybierz wyższy port. Może ten akurat jest zajęty. Możesz wybierać z zakresu 1-65535. Ale wyższe z reguły używają zwykłe aplikacje a niższe to system itp. np HTTP używa port 80, a FTP - 21. I do if-a z wypisanie errora zawsze dodaj wypisanie numeru WSAGetLastError(); on Ci będzie dużo mówił |
|
ridic14 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-10-08 21:54:06 ja zazwyczaj jak programuję to na początek wklejam gotowca kompiluję sprawdzam jak ma działać i usuwam i tworze własne... chciałbym osiągnąć taki efekt: http://www.youtube.com/watch?v=BRJ8Hj58Y7MWięc załóżmy że mam serwer: sf::TcpListener listener; listener.listen( 55001 );
sf::TcpSocket socket; listener.accept( socket ); std::cout << "Nowe połączenie: " << socket.getRemoteAddress() << std::endl;
char buffer[ 1024 ]; std::size_t received = 0; socket.receive( buffer, sizeof( buffer ), received ); std::cout << "Klient: " << buffer << std::endl;
std::string message = "Witaj"; socket.send( message.c_str(), message.size() + 1 ); i klienta sf::TcpSocket socket; socket.connect( "192.168.1.50", 55001 );
std::string message = "Cześć jestem klientem"; socket.send( message.c_str(), message.size() + 1 );
char buffer[ 1024 ]; std::size_t received = 0; socket.receive( buffer, sizeof( buffer ), received ); std::cout << "Serwer: " << buffer << std::endl;
i teraz pytanie Czy można sprawdzić na jednym komputerze działanie serwera i klienta? |
|
Admixior |
» 2012-10-08 21:56:09 Tak po prostu podajesz swój adres wewnętrzny lub localhost (czyli 127.0.0.1) i odpalasz 2 appki Teoretycznie powinny one działać |
|
1 2 « 3 » 4 |