[SFML]Problem przy pisaniu mapy kafelkowej.
Ostatnio zmodyfikowano 2012-10-11 19:13
MagicznyKacper Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML]Problem przy pisaniu mapy kafelkowej. » 2012-10-11 19:13:25 Mając taki kod: #include <SFML/Graphics.hpp> #include <iostream>
using namespace std;
int mapa[ 3 ][ 3 ] = { { 1, 2, 1 }, { 2, 1, 2 }, { 1, 2, 1 } };
int main() { sf::RenderWindow App( sf::VideoMode( 800, 600, 32 ), "Aplikacja" ); sf::Image trawa, obraz; trawa.LoadFromFile( "trawa.png" ); obraz.LoadFromFile( "obraz2.jpg" ); sf::Sprite spr1, spr2; spr1.SetImage( trawa ); spr2.SetImage( obraz ); while( App.IsOpened() ) { sf::Event zdarzenie; while( App.GetEvent( zdarzenie ) ) { if( zdarzenie.Type == sf::Event::Closed ) { App.Close(); } if( zdarzenie.Type == sf::Event::KeyPressed && zdarzenie.Key.Code == sf::Key::Escape ) { App.Close(); } } App.Clear(); for( int y = 0; y < 3; y++ ) { for( int x = 0; y < 3; x++ ) { if( mapa[ y ][ x ] == 1 ) { spr1.SetPosition( x * 32, y * 32 ); App.Draw( spr1 ); } if( mapa[ y ][ x ] == 2 ) { spr1.SetPosition( x * 32, y * 32 ); App.Draw( spr2 ); } } } App.Display(); } }
I próbując odpalić w Release, otwiera mi się okno gry i konsola ale zaraz wyskakuje taki błąd: Unhandled exception at 0x00a414e5 in Strzelanka.exe: 0xC0000005: Access violation reading location 0x00a47000.
Pisałem na podstawie innych tematów znalezionych na tym forum. Niestety nie mam zielonego pojęcia (jak zwykle zresztą) o czym informuje mnie błąd. Z góry dziękuję za każdą pomoc. |
|
« 1 » |