Wektor wartości minusowej.
Ostatnio zmodyfikowano 2009-04-18 20:07
krdk Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Wektor wartości minusowej. » 2009-04-18 20:03:25 To tak. Mam postać od której zaczyna się wektor i kończy się na pozycji myszki. Postać jest mniej więcej na środku ekranu i może się poruszać. Obliczyłem długość tego wektora, ale gdy najeżdżam myszką w lewy górny róg ekranu długość wektora przyjmuje wartość minusową - co nie pozwala mi w dalszych obliczeniach. Więc co zrobić aby wtedy długość wektora nie miała znaczka "-". Próbowałem przed int postac_x/y i pozycją myszki wpisywać "unsigned" ,ale to nic nie dawało. |
|
krdk Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2009-04-18 20:07:04 Dobra już sobie poradziłem :) : if( vx < 0 ) vx -=( vx * 2 );
if( vy < 0 ) vy -=( vy * 2 ); Gdzie vx i vy to długości wektora. |
|
« 1 » |