Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.0] Tworzenie kanału przezroczystości na podstawie określonego koloru w teksturze

Ostatnio zmodyfikowano 2012-10-19 13:25
Autor Wiadomość
SeaMonster131
» 2012-10-18 19:23:57
@up:
RGB: 255,0,255
(Tak btw. w Allegro4 to domyślny i zarazem jedyny kolor alpha :)
P-67051
kemsai
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-10-18 19:24:37
Teraz zauważyłęm błąd!

Jezu przepraszam was za kłopot po prostu tam zamiast 255 napisałem 55.....
P-67052
m4tx
» 2012-10-18 19:38:02
Czy to że ten kod nie działa moze być wziązane z ustawieniem blendmode? Bo w dokumentacji znalazłem że RenderWindow ma taką metodę ale jest ona protected.
To raczej nie ma nic do rzeczy, zwłaszcza, że dotyczy okna, a nie obrazka.

To jest taki różowy oczojebny kolor, wiec raczej nigdzie nie jest używany.
To ma być różowy, oczojebny kolor? :P Różowy może tak (ponoć jestem daltonistą), ale niezbyt oczojebny :P
Oczojebny jest rgb(255, 0, 255) i to właśnie ten kolor się zazwyczaj jako kolor przezroczystości używa. Nie zmienia to jednak faktu, że nie widzę sensu, i lepiej chyba jest użyć PNG, w którym przezroczystość zmieniasz płynnie od 0 do 255 :)

EDIT:
Jezu przepraszam was za kłopot po prostu tam zamiast 255 napisałem 55.....
Chyba że tak :)
P-67054
Mrovqa
» 2012-10-18 21:09:22
Ja radzę zrobić tak jak to mówi m4tx - użyć pliku PNG - naprawdę warto. Nie ma sensu się męczyć z maskowaniem.
P-67057
DejaVu
» 2012-10-19 13:25:25
Anyway - problem rozwiązany, więc temat zamykam. Porządek musi być :)
P-67067
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2