Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Pacman, problem.

Ostatnio zmodyfikowano 2012-10-30 12:57
Autor Wiadomość
waxx
» 2012-10-30 10:25:24
Nic nie przeszkadza abys mial rysowac circle, a przy kolizji traktowac pacmana jako boxa (x,y,r,r).
P-67970
ison
» 2012-10-30 12:57:44
Imho zamiast korzystać z metody Move lepiej trzymać w klasie pacmana jego pozycję i sprite i co klatkę ustawiać mu .SetPosition(x, y);
Nie będziesz wtedy opierał logiki aż tak bardzo na zewnętrznych bibliotekach, bo osobno będziesz miał dostęp do pozycji.

Tylko teraz wyskakuje błąd ;C
"error: invalid types 'float [15][20][float]' for array subscript"
Nie możesz się odwołać do tablicy przez liczbę zmiennoprzecinkową, zrzutuj trzeci index na liczbę całkowitą
C/C++
int tab[ 5 ];
tab[ int( 5.f / 2.f ) ];

I jeszcze dokładam pytanie to prawda, że GetPosition wskazuje takie współrzędne:

 _ _ _
|
|
|_____
/\
|
(GetPosition.x,GetPosition.y)
GetPosition zwraca pozycję na spricie określoną przez SetCenter względem górnego lewego rogu, domyślnie 0, 0
Czyli zwróci pozycję górnego lewego rogu.
P-67971
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2