[SFML] Pacman, problem.
Ostatnio zmodyfikowano 2012-10-30 12:57
waxx |
» 2012-10-30 10:25:24 Nic nie przeszkadza abys mial rysowac circle, a przy kolizji traktowac pacmana jako boxa (x,y,r,r). |
|
ison |
» 2012-10-30 12:57:44 Imho zamiast korzystać z metody Move lepiej trzymać w klasie pacmana jego pozycję i sprite i co klatkę ustawiać mu .SetPosition(x, y); Nie będziesz wtedy opierał logiki aż tak bardzo na zewnętrznych bibliotekach, bo osobno będziesz miał dostęp do pozycji. Tylko teraz wyskakuje błąd ;C "error: invalid types 'float [15][20][float]' for array subscript"
|
Nie możesz się odwołać do tablicy przez liczbę zmiennoprzecinkową, zrzutuj trzeci index na liczbę całkowitą int tab[ 5 ]; tab[ int( 5.f / 2.f ) ];
I jeszcze dokładam pytanie to prawda, że GetPosition wskazuje takie współrzędne:
_ _ _ | | |_____ /\ | (GetPosition.x,GetPosition.y)
|
GetPosition zwraca pozycję na spricie określoną przez SetCenter względem górnego lewego rogu, domyślnie 0, 0 Czyli zwróci pozycję górnego lewego rogu. |
|
1 « 2 » |