Program ścina się przy wyłączaniu (problem z vector)
Ostatnio zmodyfikowano 2012-10-27 14:20
Admixior Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Program ścina się przy wyłączaniu (problem z vector) » 2012-10-26 23:02:40 Piszę sobie kod.. aż tu nagle okazuje że konsola ścina się przy wyłączaniu. Mam na myśli że nie wychodzi brak odpowiedzi ale mieli i nie wyłącza się. Okazuje się że to przez 100001 wektorów ;] tworzą się szybko ale z usuwaniem jest gorzej. Zawiasa chyta podczas wywołania destruktora, w wywołaniu "delete iterator" czy jakoś tak,co ciekawe iterator tworze wcześniej i przypisuje(vec::begin()). Ale czy później trzeba z nim coś robić? Próbowałem i globalnie. i new-em; i nic to nie zmienia. |
|
DejaVu |
» 2012-10-26 23:10:38 Zaalokowana pamięć w wektorze vector usuwa się w czasie O(1), natomiast obiekty w vectorze usuwane są liniowo (bowiem każdy destruktor trzeba wywołać). Skompiluj w release, a nie powinno być tego problemu. |
|
Admixior Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-10-26 23:22:20 Tak pomogło, ale martwi mnie fakt że tak długo jest to usuwane. W Release jest dosyć szybko ale widać że nie od razu konsola si wyłącza co może mieć negatywny wpływ na wyniki z OI :( Nie zna ktoś sposobu innego jak by można ominąć tak długie usuwanie? |
|
DejaVu |
» 2012-10-26 23:26:49 Tak - zaalokuj pamięć samodzielnie i jej nie zwalniaj przy wyjściu z aplikacji ;p |
|
CodeMeister |
» 2012-10-26 23:30:14 Które zadanie? |
|
DejaVu |
» 2012-10-26 23:31:45 Proszę nie dyskutować o zadaniach OI podczas jej trwania... |
|
Admixior Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-10-26 23:32:33 @2xup:Cennik
Jaka jest różnica w prędkości rezerwowania globanie od heap (globalnie szybciej/wolniej/bez różnicy bo i tak spowolnią konstruktory)?
@up: a odp na to pytanie można? |
|
DejaVu |
» 2012-10-26 23:34:55 jeżeli masz N-tysięcy obiektów które musisz utworzyć, a następnie zniszczyć, to tworzenie i niszczenie N-tysięcy obiektów będzie trwało wolno, a nie zarezerwowanie czy też usunięcie tablicy na N-tysięcy obiektów (no chyba, że obiekt będzie 'lekki'). |
|
« 1 » 2 |