Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Pytania dot tekstu i regionów

Ostatnio zmodyfikowano 2012-10-27 18:19
Autor Wiadomość
marcin107
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML] Pytania dot tekstu i regionów
» 2012-10-27 16:54:33
Witam, ponownie zacząłem walczyć z SFML i mam jak na razie dwa pytania
1) Jak wyświetlić tekstowo albo jak w ogóle wyświetlić zawartość zmiennej, która przechowuje mouseX i mouseY?
2) Czy można zrobić, (jeśli tak to jak)że jeżeli myszka będzie w regionie sf::shape X to coś się stanie? 
Proszę o pomoc.

Co do 1, kombinowałem jakoś tak:
C/C++
if( Event.Type == Event::MouseButtonPressed )
{
    unsigned int MouseX = Input.GetMouseX();
    unsigned int MouseY = Input.GetMouseY();
    Hello.SetText( "MouxeX MouseY" );
    Hello.SetFont( MyFont );
    Hello.SetColor( sf::Color( 0, 128, 128 ) );
    Hello.SetPosition( 100.f, 100.f );
    Hello.SetSize( 38.f );
}
 Ale nie wiem jak wyświetlić te zmienne.
P-67681
DanielSC
» 2012-10-27 18:15:35
a takie cos ?
cout <<zmienna;
P-67689
SeaMonster131
» 2012-10-27 18:19:58
1) Jak wyświetlić tekstowo albo jak w ogóle wyświetlić zawartość zmiennej, która przechowuje mouseX i mouseY?
Zajrzyj do kursu, do lekcji w której opisane jest wyświetlanie tekstu.

2) Czy można zrobić, (jeśli tak to jak)że jeżeli myszka będzie w regionie sf::shape X to coś się stanie?
Kolizje? Nie wiem, SFML może ma je wbudowane, a jak nie to np. porównujesz współrzędne myszki ze współrzędnymi sf::Shape.
P-67692
« 1 »
  Strona 1 z 1