[SFML] Textury i wydajnosc
Ostatnio zmodyfikowano 2012-11-02 20:25
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-11-02 20:15:37 Kurcze teraz patrze ze nawet jak zaladuje poza mainem to nie dziala Nie dziala vector < _Enemy > Enemy; Enemy.push_back( _Enemy( "Textura.png" ) );
Dziala _Enemy Enemy( "Textura.png" );
Dlaczego ? |
|
DejaVu |
» 2012-11-02 20:17:49 Mhm... czemu toczysz dyskusję o wszystkim? Jeden temat = jeden problem. Jakbyś poszukał na forum to byś się dowiedział, że std::vector jest fatalnym pomysłem do przechowywania tekstur. |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-11-02 20:19:13 masz racje poszukam i zamykam. |
|
DejaVu |
» 2012-11-02 20:25:00 |
|
1 2 « 3 » |