Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Textury i wydajnosc

Ostatnio zmodyfikowano 2012-11-02 20:25
Autor Wiadomość
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-11-02 20:15:37
Kurcze teraz patrze ze nawet jak zaladuje poza mainem to nie dziala

Nie dziala
C/C++
vector < _Enemy > Enemy;
Enemy.push_back( _Enemy( "Textura.png" ) );

Dziala
C/C++
_Enemy Enemy( "Textura.png" );

Dlaczego ?
P-68281
DejaVu
» 2012-11-02 20:17:49
Mhm... czemu toczysz dyskusję o wszystkim? Jeden temat = jeden problem. Jakbyś poszukał na forum to byś się dowiedział, że std::vector jest fatalnym pomysłem do przechowywania tekstur.
P-68282
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-11-02 20:19:13
masz racje poszukam i zamykam.
P-68283
DejaVu
» 2012-11-02 20:25:00
P-68285
1 2 « 3 »
Poprzednia strona Strona 3 z 3