Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Problem z mapą kafelkową

Ostatnio zmodyfikowano 2013-02-14 10:07
Autor Wiadomość
RazzorFlame
» 2013-02-07 11:08:11
Polkom mylisz bity z bajtami. int ma 4 bajty (to zalezy od kompilatora) a double 8 bajtów (tez wzgledem kompilatora)
P-75895
DanielSC
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-02-07 12:12:06
Raczej nie , ponieważ gdy zmienie szerokosc na np. 20 przy tych samych sprajtach
to dalej zostają te kratki.
P-75896
DanielSC
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-02-13 15:21:40
Potrafiłby ktoś rozwiązać ten mój problem?
P-76230
RazzorFlame
» 2013-02-13 15:31:58
Polkom troche się mylisz. Znasz system binarny czy tylko na oko mówisz ile ma bitów? Jak wiadomo 4 bity potrafią pomieścić 2^4 = 16 różnych stanów co za tym idzie można tym zapisać dokładnie 16 różnych liczb, 8 bitów może pomieścić 2^8 = 256 różnych stanów, co za tym idzie można zapisać dokładnie 256 różnych liczb. Wyobrażasz sobie co by było gdyby obrazek miał co najwyżej 256 szerokości i długości, a liczby nie miałyby nieskączoności (na kompie i tak aktualnie nie mogą) i najwyższa liczba miałaby wartość 256? A jeśli zamieni się to tak jak poprawnie jest na bajty to wychodzi 2^(4*8) = 2^32 = 4294967296 stanów czyli dokładnie tyle samo liczb. Jeśli jednak będzie liczba 8 bajtowa to będzie to ogromna liczba 2^(8*8) = 2^64 = 18449744073709551616 stanów czyli dokładnie tyle różnych liczb ;)

EDIT:
Przez double post DanielaSC pomylilem się i pomyślalem że polkom nadal się ze mną kłóci :O
P-76232
Wasilek
» 2013-02-13 15:40:57
Ech nie wiem czy ten ostatni kod jaki tu zamieściłeś jest aktualny, ale jak tak to przeczytaj mój ostatni post(oprócz tego :P) w tym temacie i przemyśl sobie organizacje kody (no bo jednak lepiej wcisnąć te dwie klamerki do kodu i mieć pewność, że wszystko będzie działać tak jak powinno ...) A jeżeli to też nie pomoże to sprawdź kilka razy rozmiar obrazka, bo coś podejrzanie on wygląda :P
P-76234
DanielSC
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-02-13 20:58:38
Ten kod nie jest aktualny , ale dobrze obrazuje mój problem ,ponieważ po skompilowaniu daje efekt kratki.Niewiem czy problem tkwi w obrazkach bo zmieniałem ich wielkość kilku krotnie nawet o 2 razy żeby się upewnić czy nie robię tak prostego błędu.Kod zapakowałem zgodnie z twoją radą w klamerki.Ale dalej nici z tego.Proponowałbym aby ktoś napisał mi "gotowca"
tzn. małą mapę kafelkową np. 2 na 2 i link do obrazków które mam użyć albo wymiary jakie mają być podane w programie paint.Za pomoc i inne sugestie z góry dziękuje.
P-76248
krzyk
» 2013-02-13 21:22:10
skąpilowaniu
 
zgury
XD

spróbuj
sf::Image::SetSmooth( false );
P-76250
DanielSC
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-02-14 10:07:48
Sory za te błedy troche wstyd :/ hehe

Ok działa dzięki wiellkie za pomoc.
P-76256
1 2 « 3 »
Poprzednia strona Strona 3 z 3