Kolorowa konsola i obsługa klawiatury. + kompilacja w Code::Block dla dos/win/linux/mac
Ostatnio zmodyfikowano 2012-11-08 16:02
gonzo_post Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Kolorowa konsola i obsługa klawiatury. + kompilacja w Code::Block dla dos/win/linux/mac » 2012-11-07 10:49:33 Ok zaczynam poznawać c++, prosty rogal dla windows i linux (plus ewentualnie dos i mac). i teraz parę pytań. 1. Konfiguracja Code::Block pod windowsem kompilował na inne systemy niż win (linux/dos/mac). 2. jak kolorować składnie aby działało pod win i linux ("system("COLOR xx");" działa ponoć tylko pod win) 3. obsługa klawiatury. - jak sprawdzić co wcisnął user w tym kombinacje alt/ctrl/shift+cuś |
|
jsc |
» 2012-11-07 12:43:35 Proponuję zastosowanie biblioteki New Curses, o której możesz poczytać na Kurs New Curses, C++. <<Removed by DejaVu - jak chcesz reklamować jakieś forum to załóż osobny temat, a nie zaraz będzie 500 tematów promujących puste forum. Chcesz wstawić link do swojego/znajomego forum - ok, ale wstawiaj link do opisanego na nim rozwiązania. >> |
|
gonzo_post Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-11-08 15:52:44 napisz mi na @ gonzo_post}rAT{wp.pl
tak btw jakaś dokumentacja do tego pełniejsza jest gdzieś? i btw2 nie wiesz jak to wygląda jeśli idzie obsługuje hi res? tz chodzi mi o linuxa dokładnie pamiętam grałem w adoma z konsoli(konsola 50x80) bez odpalonego X i paru pierwszych linijek mi nie było widać
|
|
jsc |
» 2012-11-08 16:02:43 |
|
« 1 » |