[SFML 2.0] Pocięcie obrazka na kawałki
Ostatnio zmodyfikowano 2012-11-11 16:15
bingo009 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.0] Pocięcie obrazka na kawałki » 2012-11-11 14:44:43 Witam was serdecznie, otóż piszę sobie grę w SFML2 i teraz pracuję nad klasą Map, która odpowiada za ładowanie i wyświetlanie mapy. Teraz mam taki problem. Mam załadowany obrazek w obiekcie klasy Texture. W nim są kafelki ułożone. Teraz muszę jakoś Powycinać te kafelki tak, aby każdy obiekt klasy Sprite miał jeden z nich. Czyli w obiekcie klasy Texture mam załadowany obrazek z 3 kafelkami koło siebie i mam 3 obiekty klasy Sprite i teraz muszę jakoś zrobić tak, aby każdy Sprite dostał po jednym kafelku. |
|
Apus |
» 2012-11-11 15:14:27 |
|
bingo009 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-11-11 16:15:55 Dzięki wielkie, problem rozwiązany. |
|
« 1 » |