[SFML 2.0, Allegro] SFML i Allego 4.2. Kolizja która nie działa pod SFML
Ostatnio zmodyfikowano 2012-11-14 13:04
wojownik266 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.0, Allegro] SFML i Allego 4.2. Kolizja która nie działa pod SFML » 2012-11-14 11:54:33 Programując w bibliotece allegro 4.2 Mieliśmy taką funkcję kolizji jak ta poniżej. Dlaczego ta funkcja nie chce działać w SFML 2.0? Jak należy zmodyfikować, co zmienić aby ta funkcja zadziałała pod SFML? Pytam ponieważ mam kilka gier napisanych właśnie pod allegro 4.2 i w niedalekiej przyszłości chciałbym je przenieś pod SFML. bool kolizja( float x1, float y1, float s1, float w1, float x2, float y2, float s2, float w2 ) { if( x1 + s1 >= x2 && x1 <= x2 + s2 && y1 + w1 >= y2 && y1 <= y2 + w2 ) return( true ); return( false ); };
|
|
akwes |
» 2012-11-14 12:40:41 Dużo możliwości nie ma.
1. Albo kod kolizji jest tak naprawdę zły w obu przypadkach, albo co bardziej możliwe 2. Wysyłasz dane w złej kolejności. |
|
wojownik266 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-11-14 12:57:08 Pisząc " W złej kolejności" masz na myśli listę argumentów tej funkcji? bool kolizja( float x1, float y1, float s1, float w1, float x2, float y2, float s2, float w2 )
|
|
akwes |
» 2012-11-14 13:04:24 Nie, mam na myśli wywołanie funkcji.
Miejsce w którym wywołujesz funkcje, możesz wysyłać np. pozycję jako wielkość. |
|
« 1 » |