[C++] Operacje na plikach
Ostatnio zmodyfikowano 2012-12-10 19:30
pawel993 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[C++] Operacje na plikach » 2012-12-10 19:15:14 Witam
Jestem bardzo początkującym programistą i potrzebuje na dzisiaj paru porad niestety jest bardzo ograniczony czasowo bo do końca dzisiejszego dnia to muszę zrobic
Polecenie 1.1
Napisz program który wczyta zawartość pliku tekstowego ASCII o nazwie literki.txt
Polecenie 1.2
Stwórz histogramu wystąpienia znaków w tekście
Polecenie 1.3
Zapisz tablice w pliku hist.txt w folderze z3
Polecenie 3.4 Zamień miejscami 2 najczęścniej występujące znaki w tekscie i zapisz cały zmeiniony ćiąg znaków do pliku zamiana.txt w folderze z3
jest jeszcze jedno polecenie ale już go w ogóle nie rozumiem
z góry dziękuję za pare wskazówek jak to zacząć ; )
pozdrawiam |
|
kubawal |
» 2012-12-10 19:20:33 Gotowców nie sprzedajemy :) |
|
» 2012-12-10 19:25:06 nie potzrebuje gotowców tylko kilka prostych kroków nie wiem moze jakis link gdzie pisze jak to zrobic nie umiem znaleść
jak nie wiesz jak to zrobić to nie pisz bo to nie ma sensu a na egzaminie na takie zadanie jest przewidziane 10 min więc myślałem że znajdzie się tu ktoś kto takie rzeczy ogarnie i napisze mi 3 kroki co należy zrobić |
|
AlfaLeporis |
» 2012-12-10 19:27:25 Polecenie 1.1 Napisz program który wczyta zawartość pliku tekstowego ASCII o nazwie literki.txt
- Klasa fstream, wczytujesz plik i ładujesz literki do tablicy/wektora.
Polecenie 1.2 Stwórz histogramu wystąpienia znaków w tekście
- Tworzysz strukturę (char, ilosc_wystapień), następnie robisz wektor/tablicę takich struktur i potem pętlą po tablicy/wektorze z wczytanymi literkami sobie jedziesz i uzupełniasz ilość wystąpień literek.
Polecenie 1.3 Zapisz tablice w pliku hist.txt w folderze z3
- Pętla po tablicy i po kolei zapisujesz do pliku, proste.
Polecenie 3.4 Zamień miejscami 2 najczęścniej występujące znaki w tekscie i zapisz cały zmeiniony ćiąg znaków do pliku zamiana.txt w folderze z3