Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[C++] Operacje na plikach

Ostatnio zmodyfikowano 2012-12-10 19:30
Autor Wiadomość
pawel993
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[C++] Operacje na plikach
» 2012-12-10 19:15:14
Witam

Jestem bardzo początkującym programistą i potrzebuje na dzisiaj paru porad niestety jest bardzo ograniczony czasowo bo do końca dzisiejszego dnia to muszę zrobic

Polecenie 1.1

Napisz program który wczyta zawartość pliku tekstowego ASCII o nazwie literki.txt

Polecenie 1.2

Stwórz histogramu wystąpienia znaków w tekście

Polecenie 1.3

Zapisz tablice w pliku hist.txt w folderze z3

Polecenie 3.4 Zamień miejscami 2 najczęścniej występujące znaki w tekscie i zapisz cały zmeiniony ćiąg znaków do pliku zamiana.txt w folderze z3

jest jeszcze jedno polecenie ale już go w ogóle nie rozumiem

z góry dziękuję za pare wskazówek jak to zacząć ; )

pozdrawiam
P-70730
kubawal
» 2012-12-10 19:20:33
Gotowców nie sprzedajemy :)
P-70731
pawel993
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-12-10 19:25:06
nie potzrebuje gotowców tylko kilka prostych kroków nie  wiem moze jakis link gdzie pisze jak to zrobic nie umiem znaleść

jak nie wiesz jak to zrobić to nie pisz bo to nie ma sensu a na egzaminie na takie zadanie jest przewidziane 10 min więc myślałem że znajdzie się tu ktoś kto takie rzeczy ogarnie i napisze mi 3 kroki co należy zrobić
P-70732
AlfaLeporis
» 2012-12-10 19:27:25
Polecenie 1.1
Napisz program który wczyta zawartość pliku tekstowego ASCII o nazwie literki.txt

- Klasa fstream, wczytujesz plik i ładujesz literki do tablicy/wektora.

Polecenie 1.2
Stwórz histogramu wystąpienia znaków w tekście

- Tworzysz strukturę (char, ilosc_wystapień), następnie robisz wektor/tablicę takich struktur i potem pętlą po tablicy/wektorze z wczytanymi literkami sobie jedziesz i uzupełniasz ilość wystąpień literek.

Polecenie 1.3
Zapisz tablice w pliku hist.txt w folderze z3