[SDL, C++] Optymalizacja
Ostatnio zmodyfikowano 2012-12-15 14:14
Galfados Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-12-13 23:06:29 To nie da się tego w żaden sposób zooptamilizować? Bo jeśli zacząłem pisać grę w SDL to chcę ją skończyć, a następnie się poduczyć OpenGL'a. |
|
DejaVu |
» 2012-12-13 23:50:29 Na chwilę obecną najlepszym rozwiązaniem jest biblioteka SFML 2.0 (aczkolwiek miejscami moim zdaniem jest trochę zbyt niskopoziomowo zorganizowana). |
|
Galfados Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-12-15 14:08:51 Czuję się strollowany po raz kolejny...
Kompiluje se normalnie kod bez zmian w kodzie i co mam, 50 fpsów! To dla mnie zadowolający wynik w porównaniu do tych 10-15. |
|
DejaVu |
» 2012-12-15 14:14:12 @up: chodzi o to, że SDL jest (a przynajmniej był) słabą biblioteką z bardzo małymi możliwościami. Kiedyś zapoznawałem się z jej możliwościami i w niej nawet zwykła rotacja sprajta jest problemem. Możliwości biblioteki SDL przypominają raczej domowy projekt, a nie narzędzie do tworzenia chociaż półprofesjonalnych gier. Poza tym bez kodu źródłowego, wszelkie udzielanie odpowiedzi sprowadza się do wróżenia z fusów, pomijając wiedzę powszechną tj. np. brak wsparcia sprzętowego obsługi karty graficznej. |
|
1 « 2 » |