[Box2D] Problem z instalacją
Ostatnio zmodyfikowano 2012-12-25 22:49
polkom21 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Box2D] Problem z instalacją » 2012-12-25 15:00:14 Witam. Otóż mam problem z instalacją biblioteki Box2D. Wszystkie biblioteki, które do tej pory instalowałem to kończyły się na skopiowaniu wszystkich plików natomiast tu jest spory problem, bo nie ma dołączonych plików lib i wyskakują ciągle błędy linkera. W jaki sposób mam do końca zainstalować Box2D żeby to działało tak jak powinno? Z tego co na razie mam to tylko skopiowane pliki do includowania w odpowiednim miejscu w mingw32. Korzystam z IDE CodeBlocks. Będę wdzięczny za każdą pomoc. |
|
SeaMonster131 |
» 2012-12-25 17:05:41 A czasami Box2D nie trzeba ręcznie skompilować ? |
|
polkom21 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-12-25 19:54:46 No dobra tylko jak to zrobić bo w internecie nic nie mogę znaleźć |
|
DejaVu |
» 2012-12-25 20:02:29 1. Utwórz w Code::Blocks projekt, który ma w nazwie "library". 2. Dodaj do projektu wszystkie pliki Box2D 3. Skompiluj i gotowe (otrzymujesz pliki *.a, które trzeba dołączać później do swojego projektu)
|
|
polkom21 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-12-25 22:26:10 No prawie prawie tylko mam taki błąd: c:\program files (x86)\codeblocks\mingw\bin\..\lib\gcc\mingw32\4.4.1\..\..\..\libmingw32.a(main.o):main.c|| undefined reference to `WinMain@16'| co robić? |
|
Mrovqa |
» 2012-12-25 22:32:04 Chyba nie ten projekt wziąłeś, co trzeba było. Błąd oznacza, iż nie wykryło punktu wejścia będącym funkcją WinMain() (zamiast standardowej main()). |
|
DejaVu |
» 2012-12-25 22:33:14 Wybrałeś zły projekt - dlatego masz wspomniany komunikat. Wejdź w opcje projektu i przestaw na typ na Library (pole 3,5). |
|
polkom21 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-12-25 22:49:22 Nie wiem czy dobrze zrobiłem ale wziąłem static library ale działa jak na razie :) dzięki bardzo za pomoc. |
|
« 1 » |