Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Definicja okna w klasie

Ostatnio zmodyfikowano 2013-01-06 01:52
Autor Wiadomość
Jurek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-01-01 15:34:17
jak przekazac plik png poprzez &?
Da sie to zrobic?
P-72597
Mrovqa
» 2013-01-01 15:37:58
Nie wiem co masz konkretnie na myśli. Pliki graficzne są spore, najlepiej je wczytać do bufora i posługiwać się wskaźnikiem.
P-72598
Jurek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-01-01 15:48:20
C/C++
#include<sfml/system.hpp>
#include<sfml/window.hpp>
#include<sfml/graphics.hpp>

#include<iostream>

class Hero
{
public:
    sf::Image Image01, Image02;
    sf::Sprite SHero;
    void SetImage();
    void SetSprite();
    void DrawHero( sf::RenderWindow & Okno1 );
};
void Hero::SetImage()
{
    Image01.LoadFromFile( "A.png" );
    Image02.LoadFromFile( "AB.png" );
}
void Hero::SetSprite()
{
    SHero.SetPosition( 200, 200 );
    SHero.SetImage( Image01 );
}
void Hero::DrawHero( sf::RenderWindow & Okno1 )
{
    Okno1.Draw( SHero );
}

teraz chcialbym utworzyc kilku bohaterow tworzac kilka plikow Hero X, Hero Y itd i chcialbym przekazac inne obrazki png X.Image01 jak zmienic obrazek? Zeby kazdy bohater mial inny obrazek?
P-72599
Jurek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-01-06 01:13:20
Z innej beczki jak zrobic abym mogl zmieniac rozdzielczosc w sfml?
Chodzi mi o to zebym mogl uzy to samo tlo i aby zawsze bylo fullscreen jak to zrobic?
zebym mogl zmieniac ustawienia np 1024x768, 800x600, 1366x768 itd?

P-73114
Admixior
» 2013-01-06 01:52:29
1: Przekazuj do funkcji w klasie SetImage() nazwe pliku.
2. Użyj i poczytaj o sf::View
P-73115
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2