Definicja okna w klasie
Ostatnio zmodyfikowano 2013-01-06 01:52
Jurek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-01-01 15:34:17 jak przekazac plik png poprzez &? Da sie to zrobic? |
|
Mrovqa |
» 2013-01-01 15:37:58 Nie wiem co masz konkretnie na myśli. Pliki graficzne są spore, najlepiej je wczytać do bufora i posługiwać się wskaźnikiem. |
|
Jurek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-01-01 15:48:20 #include<sfml/system.hpp> #include<sfml/window.hpp> #include<sfml/graphics.hpp>
#include<iostream>
class Hero { public: sf::Image Image01, Image02; sf::Sprite SHero; void SetImage(); void SetSprite(); void DrawHero( sf::RenderWindow & Okno1 ); }; void Hero::SetImage() { Image01.LoadFromFile( "A.png" ); Image02.LoadFromFile( "AB.png" ); } void Hero::SetSprite() { SHero.SetPosition( 200, 200 ); SHero.SetImage( Image01 ); } void Hero::DrawHero( sf::RenderWindow & Okno1 ) { Okno1.Draw( SHero ); } teraz chcialbym utworzyc kilku bohaterow tworzac kilka plikow Hero X, Hero Y itd i chcialbym przekazac inne obrazki png X.Image01 jak zmienic obrazek? Zeby kazdy bohater mial inny obrazek? |
|
Jurek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-01-06 01:13:20 Z innej beczki jak zrobic abym mogl zmieniac rozdzielczosc w sfml? Chodzi mi o to zebym mogl uzy to samo tlo i aby zawsze bylo fullscreen jak to zrobic? zebym mogl zmieniac ustawienia np 1024x768, 800x600, 1366x768 itd?
|
|
Admixior |
» 2013-01-06 01:52:29 1: Przekazuj do funkcji w klasie SetImage() nazwe pliku. 2. Użyj i poczytaj o sf::View |
|
1 « 2 » |