JategoNwM Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SDL] Czyszczenie ekranu/okna » 2013-01-01 13:08:40 Witam! Czy istnieje jakiś kod, który czyścił by ekran, podczas przejścia z menu do gry. |
|
Mike148 |
» 2013-01-01 13:42:47 |
|
JategoNwM Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-01-01 14:22:56 int SDL_FillRect(SDL_Surface *dst, SDL_Rect *dstrect, Uint32 color);
A może mi ktoś wyjaśnić co wpisujemy w nawiasie? |
|
Mike148 |
» 2013-01-01 14:43:34 |
|
JategoNwM Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-01-01 16:17:08 Jak w drugim argumencie wpisze NULL to program mi się nie kompiluje |
|
Mike148 |
» 2013-01-01 17:11:22 Mnie z NULL'em wszystko działa. Popatrz na ten przykład. #include <SDL/SDL.h> #include <iostream>
bool Event();
int r, g, b;
int main( int argc, char * argv[] ) { SDL_Init( SDL_INIT_EVERYTHING ); r = 255; g = 200; b = 255; SDL_Surface * screen; screen = SDL_SetVideoMode( 640, 480, 32, SDL_SWSURFACE ); SDL_Flip( screen ); SDL_Surface * sprite = SDL_CreateRGBSurface( SDL_SWSURFACE, 100, 100, screen->format->BitsPerPixel, screen->format->Rmask, screen->format->Gmask, screen->format->Bmask, screen->format->Amask ); SDL_FillRect( sprite, NULL, SDL_MapRGB( sprite->format, 255, 255, 0 ) ); SDL_Rect rect; rect.x = 270; rect.y = 190; rect.w = 100; rect.h = 100; while( Event() ) { SDL_FillRect( screen, NULL, SDL_MapRGB( screen->format, r, g, b ) ); SDL_BlitSurface( sprite, NULL, screen, & rect ); SDL_Flip( screen ); } SDL_Quit(); return 0; }
bool Event() { SDL_Event event; while( SDL_PollEvent( & event ) ) { if( event.type == SDL_QUIT ) { return false; break; } } return true; }
|
|
RazzorFlame |
» 2013-01-02 15:09:45 Mike - twój kod jest zły. Po kiego w Event() deklarujesz strukture odbierającą eventy? |
|
Mike148 |
» 2013-01-02 16:23:43 Mike - twój kod jest zły. Po kiego w Event() deklarujesz strukture odbierającą eventy? |
A po kiego nie ? Wiesz dobrze, że można to zrobić na kilka sposobów, które dadzą identyczny efekt. Wszystko zależy od widzi mi się osoby tworzącej to. Po za tym nie rozkazuje mu tak pisać aplikację, a to jest tylko przykład, w którym chciałem pokazać coś innego, a nie jak obsługiwać eventy ;) |
|
« 1 » 2 |