[OpenGL, GLUT] problem z plikiem glut.h
Ostatnio zmodyfikowano 2013-01-02 16:20
amu Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-01-02 14:38:59 Wkleiłem glut.h do c:/system /system32 /sysWOW64(tę lokalizacji znalazłem gdzieś w necie dla win7(64bit) oraz do folderu z projektem, tam gdzie plik cpp. W main.cpp includuje tak: #include <GL/glut.h>. Nadal mam ten błąd. Wydaje się że Codeblocks widzi plik bo po wyświetleniu błędu otwiera glut.h z lokalizacji MinGW/include/GL. Poniżej zrzut z moich ustawień linkera:  |
|
Mike148 |
» 2013-01-02 14:54:20 Dodaj na początku #if defined(_WIN32) || defined(_WIN64) #include <windows.h> #endif
|
|
amu Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-01-02 14:56:37 działa dziękuję. A mógłbyś mi wytłumaczyć co zrobiłem? I jak dodawać w treści posta boxy do kodu? |
|
MeGameOne |
» 2013-01-02 15:00:08 Jak napiszesz kod to samo sie zrobi:-) |
|
Mike148 |
» 2013-01-02 15:04:50 Prawdopodobnie problem wynika z tego, że gdzieś potrzebny jest plik windows.h. Możliwe, że wymaga go glut.
Co do kodu : http://cpp0x.pl/kursy/Kurs-STC/Podstawy/Wstawianie-kodu-zrodlowego/220
I ogólnie formatowanie postów : http://cpp0x.pl/kursy/Kurs-STC/169 |
|
pekfos |
» 2013-01-02 15:29:08 I ogólnie formatowanie postów : http://cpp0x.pl/kursy/Kurs-STC/169 |
Też możesz się z tym zapoznać ;) |
|
Mike148 |
» 2013-01-02 16:20:57 Chodzi ci o to że mi się nie chce czasem formatować linków ? Wiem, lenistwo ;) |
|
1 « 2 » |