[C++, SDL] Automatyczne zmienianie obrazków
Ostatnio zmodyfikowano 2013-01-07 18:43
MeGameOne Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-01-04 20:57:47 problem z return w kodzie podanym przez DejaVu |
|
DejaVu |
» 2013-01-04 21:01:54 ... no bo ten kod trzeba sobie dostosować? To jest jedna z możliwych koncepcji jak można zrobić 'zmieniające się obrazki'. |
|
MeGameOne Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-01-04 21:05:02 no tak przystosowałem to sobie jak powinno być, tyle że nie mogę skompilować, ponieważ pokazuje błąd przy return. i zmieniłeś tak nazwę mojego tematu, że nikt teraz nie wie, że tu chodzi o SYSTEMTIME. :D |
|
DejaVu |
» 2013-01-04 21:07:07 Ty: problem z return w kodzie podanym przez DejaVu Ja: ... no bo ten kod trzeba sobie dostosować? Ty: (...) nie mogę skompilować, ponieważ pokazuje błąd przy return. Ja: ... no bo ten kod trzeba sobie dostosować?
Zgadnij jaka będzie następna moja odpowiedź... |
|
Mike148 |
» 2013-01-04 21:08:55 Ja bym proponował zastosować pętlę gry :D Nie popatrzyłem na link :( Zrób to tak jak DejaVu pisał tylko pobieranie czasu też wrzuć do pętli. I proponuję do tego użyć poprostu SDL_Ttf chyba że te cyfry są bardzo wymyślne w co wątpię.
|
|
MeGameOne Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-01-04 21:14:37 to może jakaś podpowiedz DejaVu, jak to przystosować. i nie odpisuj: no bo ten kod trzeba sobie dostosować bo zaraz wyjdę z siebie i stanę obok :D
|
|
DejaVu |
» 2013-01-04 21:17:37 Programowanie to nie CTRL+C, CTRL+V... Jeżeli nie rozumiesz jak ta funkcja działa to polecam wrócić do podstaw programowania, a konkretniej do Funkcje - pierwsze starcie. Zwracany typ jest nieznany, więc cytuję: ... no bo ten kod trzeba sobie dostosować
|
|
|
MeGameOne Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-01-04 21:25:00 no i wyszedłem z siebie. ja właśnie nie robię CTRL+C, CTRL+V, bo to nie ma sensu. mówię ci, że dobrze sobie to dostosowałem tylko ta funkcja nie działa jak powinna. |
|
1 « 2 » 3 4 |