Wyświetlanie gry w trybie OpenGL lub DirectX, co to znaczy?
Ostatnio zmodyfikowano 2013-01-04 20:21
mostrom Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Wyświetlanie gry w trybie OpenGL lub DirectX, co to znaczy? » 2013-01-04 20:15:18 Witam! W większości gier, które znam, można w opcjach przełączyć OpenGL/DirectX. Co to znaczy? Programista musiał napisać 2 kody gry? |
|
DejaVu |
» 2013-01-04 20:19:27 Aplikacja obsługuje renderowanie za pomocą biblioteki OpenGL oraz biblioteki Microsoft DirectX. Gra jest jedna, sposób rysowania czegokolwiek w grze również jest jeden. Po prostu zapewne napisali dwa moduły do obsługi mechanizmów renderujących z interfejsem po którym oba moduły dziedziczą. Generalnie rzecz biorąc musiałbyś się wgłębić w dziedziczenie i metody wirtualne, abyś zrozumiał jak to mogło zostać napisane. |
|
MeGameOne |
» 2013-01-04 20:21:59 Najlepsznym wyjściem jest użycie jakiegos silnika graficznego np. Irrlicht i tam to nie byl by duzy problem. |
|
« 1 » |