[SDL] Skok postaci
Ostatnio zmodyfikowano 2013-01-15 18:51
JategoNwM Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SDL] Skok postaci » 2013-01-05 16:59:27 Witam! Piszę sobie gierkę w C++ z wykorzystaniem bibloteki SDL. Wszystko pięknie gra chodzę w prawo, w lewo, ale... Nie moge skakać... Jak to zaprogramować?? |
|
Gabes |
» 2013-01-05 17:36:19 |
|
JategoNwM Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-01-05 18:19:31 Czy to jest SDL??? |
|
pekfos |
» 2013-01-05 18:22:55 Czy to ma znaczenie? |
|
RazzorFlame |
» 2013-01-12 13:12:47 @pekfos Troche znaczenia ma. Bynajmniej dla autora tematu. Na 100% będzie mu się lepiej pracowało z SDL niż np Allegro.
BTW. Tak to SDL |
|
Galfados |
» 2013-01-15 18:51:26 Bardzo nierealistyczny skok ale skok: Najpierw bym zrobił pseudo grawitacje coś w stylu if (player.speedY < 40) player.speedY++;
potem gdy gracz wciśnie np spacje to sprawdzamy czy dotyka ziemi, jeżeli tak to ustawiamy player.speedY = -20;
I to chyba wszystko :> Jak ci się uda to zaimplementować to pobaw się wartościami i wyjdzie Ci przybliżony efekt do tego co chciałeś uzyskać. Pozdrawiam, Galfados. |
|
« 1 » |