[SFML 1.6] sf::Shape
Ostatnio zmodyfikowano 2013-01-09 20:42
Wasilek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 1.6] sf::Shape » 2013-01-09 16:18:14 |
|
kubawal |
» 2013-01-09 16:20:43 klasa sf::ConvexShape |
|
Wasilek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-01-09 16:28:10 To jest do SFML 2.0 ale i tak się przyda :)
|
|
Wasilek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-01-09 16:41:06 Bardziej mi chodzi o sam algorytm który wypełnia ten wielokąt kolorem - czyli dokładnie tak jak jest to napisane w SFML :) Po prostu na stronie u nich nie mogę tego znaleźć :< |
|
maly |
» 2013-01-09 16:55:39 To robi OpenGL a nie programowa funkcja. |
|
crash |
» 2013-01-09 17:02:00 Koledze chyba chodzi o to, jak algorytm jest zbudowany od środka. a jeśli jemu nie chodziło o to, teraz na pewno zacznie chodzić mi i już szukam :) |
|
Wasilek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-01-09 17:07:05 Znaczy się w SFML można rysować te prymitywy ... no i niestety nie można "kopiować" tych prymitywów do obrazka (Image.copy() ) I dlatego chcę znać algorytm służący do wypełnienia tych prymitywów, aby samemu móc dodać coś takiego :) |
|
krzyk |
» 2013-01-09 17:38:23 Flood fill i bardziej wydajny scanline fill ale i tak zajedziesz procesor wykonując to programowo.
To jest jeden z wielu powodów przejścia na SFML2.0 w którym jest sf::RenderTexture. |
|
« 1 » 2 |