[SFML 1.6] Czyszczenie ekranu
Ostatnio zmodyfikowano 2013-01-12 03:38
DejaVu |
» 2013-01-11 08:38:48 W kursie masz informacje jak należy pisać kod. |
|
RazzorFlame |
» 2013-01-11 17:24:16 Crash, IMO lepiej naucz się pisać kod a potem zabierz się za pisanie w bibliotekach. "Upychać" - te słowo które jest w naszym języku, w C++ nie ma wstępu... Nie można pisać kod byle jak i być w nadziei że zadziała. Programista powinien wiedzieć co pisze i jak to pisze. Owszem każdy ma swój styl ale tutaj pokazałeś tak chaotyczny kod że lepiej by było go pisać od nowa. Zastanów się (chodźby po nazwach) co wykonują metody różnych klas a później je używaj. Ew. przetłumacz nazwe funkcji (myśle że translate.google.pl z pojedyńczym wyrazem nie będzie miał problemów). Np. Po co używasz metody Display() jeśli chyba wiesz że ona oznacza Wyświetl (ew. pokaż). To zupełnie bez sensu. W kursie SFML DejaVu dokładnie pokazał jak powinien wyglądać kod. Wiadomo że można go zmieniać no ale ty się nie chcesz widocznie stosować do tego poradnika... |
|
crash Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-01-12 03:38:35 Naumiem się, moje pierwsze kroki w SFML. |
|
1 « 2 » |