[C++] Wczytywanie klawisza bez zatrzymywania programu
Ostatnio zmodyfikowano 2013-01-13 01:37
Wasilek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[C++] Wczytywanie klawisza bez zatrzymywania programu » 2013-01-13 00:08:50 Aktualnie robię komunikator i mam pewien problem :D A mianowicie chciałbym aby funkcja getch() była zagnieżdżona w jakimś ifie, który wykonywałby się tylko gdy jest wciśnięty jakiś klawisz :D Czyli po prostu (tak jak w temacie napisałem) chcę aby program się nie zatrzymywał :) Korzystam aktualnie z SFML'a (i wiem, że tam są odpowiednie funkcje - lecz miałem pewne problemy z odczytywaniem znaków). Kod (chociaż raczej nie jest zbyt potrzebny) przycisk = getch(); if( przycisk == 8 && sendx.length() != 0 ) { sendx.erase( sendx.length() - 1 ); } else if( przycisk == 13 ) { ToSend << sendx; socket.send( ToSend ); ToSend.clear(); sendx.clear(); } else { sendx += przycisk; } system( "cls" ); for( int i = 0; i < tekst.size(); i++ ) { cout << tekst[ i ] << endl; } cout << sendx << endl;
|
|
DejaVu |
» 2013-01-13 01:37:29 Nie używa się funkcji typu getch() w aplikacji SFML. Musisz używać rozwiązań dedykowanych dla SFML-a. |
|
« 1 » |