Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Błąd w momencie zadeklarowania tablicy.

Ostatnio zmodyfikowano 2013-01-13 15:19
Autor Wiadomość
Xynxyn
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Błąd w momencie zadeklarowania tablicy.
» 2013-01-13 11:27:28
string h2ustats1[ 66 ] = { "peasant1", "archer1", "archer2", "pikeman1", "pikeman2", "swordman1", "swordman2", "cavalryman1", "cavalryman2", "paladin1", "paladin2", "goblin1", "orc1", "orc2", "wolf1", "ogre1", "ogre2", "troll1", "troll2", "cyclop1", "sprite1", "dwarf1", "dwarf2", "elf1", "elf2", "druid1", "druid2", "unicorn1", "phoenix1", "centaur1", "gargoyle1", "griffin1", "minotaur1", "minotaur2", "hydra1", "dragon1", "dragon2", "dragon3", "halfling1", "boar1", "golem1", "golem2", "roc1", "mage1", "mage2", "giant1", "titan2", "skeleton1", "zombie1", "zombie2", "mummy1", "mummy2", "vampire1", "vampire2", "lich1", "lich2", "bone_dragon1", "roque", "nomad", "ghost", "genie", "medusa", "earth_elemental", "air_elemental", "fire_elemental", "water_elemental" };
Kod się kompiluje, ale po odpaleniu aplikacji dokładnie w tym miejscu wywala błąd:
Wystąpił problem z aplikacją h2epic_mod_only_for_pl.exe i zostanie ona zamknięta. Przepraszamy za kłopoty.
Czyli najbardziej standardowy problem dla użytkowników Windowsa.
P-73778
jsc
» 2013-01-13 12:34:44
Możesz odpisać ile jest dokładnie napisów?
P-73781
ison
» 2013-01-13 12:50:05
66, zapewne błąd masz gdzieś indziej
P-73788
Xynxyn
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-01-13 13:52:09
To nie możliwe. Sprawdzałem i jak to pominę to idzie dalej i nic się nie dzieje (póki nie będzie potrzebować tych tekstów), wcześniej nic się nie dzieje. Sprawdzałem to za pomocą getch() i cout. Nie ma opcji - ta tablica przeszkadza.
Wydaje mi się, że być może problemem mogą być niedozwolone znaki bo edytowałem coś edytorem heksadecymalnym. Jednak po przerobieniu na coś takiego:
C/C++
string h2ustats1[ 66 ];
h2ustats1[ 0 ] = "peasant1";
h2ustats1[ 1 ] = "archer1";
h2ustats1[ 2 ] = "archer2";
h2ustats1[ 3 ] = "pikeman1";
h2ustats1[ 4 ] = "pikeman2";
h2ustats1[ 5 ] = "swordman1";
h2ustats1[ 6 ] = "swordman2";
h2ustats1[ 7 ] = "cavalryman1";
h2ustats1[ 8 ] = "cavalryman2";
h2ustats1[ 9 ] = "paladin1";
h2ustats1[ 10 ] = "paladin2";
h2ustats1[ 11 ] = "goblin1";
h2ustats1[ 12 ] = "orc1";
h2ustats1[ 13 ] = "orc2";
h2ustats1[ 14 ] = "wolf1";
h2ustats1[ 15 ] = "ogre1";
h2ustats1[ 16 ] = "ogre2";
h2ustats1[ 17 ] = "troll1";
h2ustats1[ 18 ] = "troll2";
h2ustats1[ 19 ] = "cyclop1";
h2ustats1[ 20 ] = "sprite1";
h2ustats1[ 21 ] = "dwarf1";
h2ustats1[ 22 ] = "dwarf2";
h2ustats1[ 23 ] = "elf1";
h2ustats1[ 24 ] = "elf2";
h2ustats1[ 25 ] = "druid1";
h2ustats1[ 26 ] = "druid2";
h2ustats1[ 27 ] = "unicorn1";
h2ustats1[ 28 ] = "phoenix1";
h2ustats1[ 29 ] = "centaur1";
h2ustats1[ 30 ] = "gargoyle1";
h2ustats1[ 31 ] = "griffin1";
h2ustats1[ 32 ] = "minotaur1";
h2ustats1[ 33 ] = "minotaur2";
h2ustats1[ 34 ] = "hydra1";
h2ustats1[ 35 ] = "dragon1";
h2ustats1[ 36 ] = "dragon2";
h2ustats1[ 37 ] = "dragon3";
h2ustats1[ 38 ] = "halfling1";
h2ustats1[ 39 ] = "boar1";
h2ustats1[ 40 ] = "golem1";
h2ustats1[ 41 ] = "golem2";
h2ustats1[ 42 ] = "roc1";
h2ustats1[ 43 ] = "mage1";
h2ustats1[ 44 ] = "mage2";
h2ustats1[ 45 ] = "giant1";
h2ustats1[ 46 ] = "titan2";
h2ustats1[ 47 ] = "skeleton1";
h2ustats1[ 48 ] = "zombie1";
h2ustats1[ 49 ] = "zombie2";
h2ustats1[ 50 ] = "mummy1";
h2ustats1[ 51 ] = "mummy2";
h2ustats1[ 52 ] = "vampire1";
h2ustats1[ 53 ] = "vampire2";
h2ustats1[ 54 ] = "lich1";
h2ustats1[ 55 ] = "lich2";
h2ustats1[ 56 ] = "bone_dragon1";
h2ustats1[ 57 ] = "roque";
h2ustats1[ 58 ] = "nomad";
h2ustats1[ 59 ] = "ghost";
h2ustats1[ 60 ] = "genie";
h2ustats1[ 61 ] = "medusa";
h2ustats1[ 62 ] = "earth_elemental";
h2ustats1[ 63 ] = "air_elemental";
h2ustats1[ 64 ] = "fire_elemental";
h2ustats1[ 65 ] = "water_elemental";
działa...
Ale mimo wszystko waży to dużo więcej i lekko mi przeszkadza ta konstrukcja, bo wolałem by to było w jednej linijce, a nie 67.
Da się jakoś to zmienić?

Wiem, że może to wyglądać tak:
h2ustats1[ 0 ] = "peasant1"; h2ustats1[ 1 ] = "archer1"; h2ustats1[ 2 ] = "archer2"; h2ustats1[ 3 ] = "pikeman1";
ale ta konstrukcja jeszcze bardziej mi nie odpowiada. :D
P-73796
unimator
» 2013-01-13 15:19:18
Mi się coś takiego zarówno kompiluje, odpala jak i nie wypluwa błędów:
C/C++
#include <iostream>
#include <cstdlib>

using namespace std;

int main()
{
    string h2ustats1[ 66 ] = { "peasant1", "archer1", "archer2", "pikeman1", "pikeman2", "swordman1", "swordman2", "cavalryman1", "cavalryman2", "paladin1", "paladin2", "goblin1", "orc1", "orc2", "wolf1", "ogre1", "ogre2", "troll1", "troll2", "cyclop1", "sprite1", "dwarf1", "dwarf2", "elf1", "elf2", "druid1", "druid2", "unicorn1", "phoenix1", "centaur1", "gargoyle1", "griffin1", "minotaur1", "minotaur2", "hydra1", "dragon1", "dragon2", "dragon3", "halfling1", "boar1", "golem1", "golem2", "roc1", "mage1", "mage2", "giant1", "titan2", "skeleton1", "zombie1", "zombie2", "mummy1", "mummy2", "vampire1", "vampire2", "lich1", "lich2", "bone_dragon1", "roque", "nomad", "ghost", "genie", "medusa", "earth_elemental", "air_elemental", "fire_elemental", "water_elemental" };
    for( int i = 0; i < 66; ++i )
    {
        cout << h2ustats1[ i ] << endl;
    }
    cout << endl;
    system( "PAUSE" );
    return 0;
}
P-73803
« 1 »
  Strona 1 z 1