lekcja. 16 zad domowe
Ostatnio zmodyfikowano 2013-01-18 11:12
vivx Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-01-17 21:53:08 Kur ... Hmm jak to najprosciej powiedziec może zademonstruje jak ten program dziala i gdzie jest blad czyli zamieniam teraz się w ta konsole
Loteria by vivx bla bla
Strzelaj (teraz podaje ta liczbe ) 5 Wylosowana liczba to 2 Nie trafiles Strzelaj( znowu muszę strzelac bo nie trafiłem ...) 5 Wylosowana liczba to 5 Nie trafiles (i tu jest blad jak trafie w liczbe to tak się dzieje Strzelaj ...
I tylko ten blad chce naprawic reszta mnie nie obchodzi bo umiem zrobić |
|
kilroy |
» 2013-01-17 22:15:43 Podaj jeszcze raz kod, który ci nie działa. Bo po zmianach powinno już już kończyć program po trafieniu w losowaną liczbę b. |
|
vivx Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-01-17 22:49:32 O to skrocona wersja kodu który mi nie dziala #include <iostream> #include <cstdlib> #include <ctime> int main() { int a; int b =(( rand() % 10 ) + 1 ); do { std::cin >> a; std::cout <<(( rand() % 10 ) + 1 ); } while( a != b ); return 0; }
|
|
kilroy |
» 2013-01-18 02:47:13 Jak już pisałem. W komunikacie: std::cout <<(( rand() % 10 ) + 1 ); niekoniecznie pojawi się liczba b. za każdym razem, gdy dajesz "random" - losuje ci się kolejna liczba. Jeśli w każdym przebiegu pętli chcesz losować nową liczbę, w którą chcesz trafić to daj: do { std::cin >> a; b =(( rand() % 10 ) + 1 ); std::cout << b; } while( a != b ); |
|
vivx Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-01-18 11:12:16 Dzieki o to mi chodziło ; ] |
|
1 « 2 » |