Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

lekcja. 16 zad domowe

Ostatnio zmodyfikowano 2013-01-18 11:12
Autor Wiadomość
vivx
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-01-17 21:53:08
Kur ... Hmm jak to najprosciej powiedziec może zademonstruje jak ten program dziala i gdzie jest blad czyli zamieniam teraz się w ta konsole

Loteria by vivx bla bla

Strzelaj
(teraz podaje ta liczbe ) 5
Wylosowana liczba to 2
Nie trafiles
Strzelaj( znowu muszę strzelac bo nie trafiłem ...)
5
Wylosowana liczba to 5
Nie trafiles (i tu jest blad jak trafie w liczbe to tak się dzieje
Strzelaj ...

I tylko ten blad chce naprawic reszta mnie nie obchodzi bo umiem zrobić
P-74245
kilroy
» 2013-01-17 22:15:43
Podaj jeszcze raz kod, który ci nie działa. Bo po zmianach powinno już już kończyć program po trafieniu w losowaną liczbę b.
P-74246
vivx
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-01-17 22:49:32
O to skrocona wersja kodu który mi nie dziala

C/C++
#include <iostream>
#include <cstdlib>
#include <ctime>
int main()
{
    int a;
    int b =(( rand() % 10 ) + 1 );
    do
    {
        std::cin >> a;
        std::cout <<(( rand() % 10 ) + 1 );
    }
    while( a != b );
   
    return 0;
}
P-74247
kilroy
» 2013-01-18 02:47:13
Jak już pisałem. W komunikacie:
std::cout <<(( rand() % 10 ) + 1 );
niekoniecznie pojawi się liczba b. za każdym razem, gdy dajesz "random" - losuje ci się kolejna liczba. Jeśli w każdym przebiegu pętli chcesz losować nową liczbę, w którą chcesz trafić to daj:
C/C++
do
{
    std::cin >> a;
    b =(( rand() % 10 ) + 1 );
    std::cout << b;
}
while( a != b );
P-74255
vivx
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-01-18 11:12:16
Dzieki o to mi chodziło ; ]
P-74265
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2