Edytor mapy
Ostatnio zmodyfikowano 2013-01-19 00:35
polkom21 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Edytor mapy » 2013-01-18 23:27:16 Cześć. Otóż piszę z takim pytaniem. Potrzebuję zrobić edytor mapy do gry bo trochę niewygodnie jest takie edytowanie ręczne mapy. Jak najlepiej jest to zrobić. Z jakich bibliotek skorzystać? |
|
m4tx |
» 2013-01-18 23:30:32 Z jakich bibliotek skorzystać? |
Chyba najlepiej z tych,z których korzystasz podczas pisania gry. Btw., podaj może trochę więcej informacji... :) |
|
mactec |
» 2013-01-18 23:33:42 Najprościej to jakichś łatwych bibliotek 2d jak np. SDL, SMFL, Allegro. |
|
polkom21 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-01-18 23:37:58 no właśnie grę piszę w sfml tylko nie wiem jak to miało by wyglądać jeżeli chodzi o gui jak to wykonać w sfml |
|
mactec |
» 2013-01-18 23:43:44 |
|
polkom21 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-01-19 00:02:40 prostota, prostota i jeszcze raz prostota. Tak się zastanawiałem czy nie zabrać się przy okazji za winapi i zrobić to tak trochę inaczej ale zanim ogarnę winapi to trochę potrwało by. Pierwsza gra 2d i chyba ostatnia. Następnym razem zabiorę się za 3d. |
|
mactec |
» 2013-01-19 00:07:55 Tak się zastanawiałem czy nie zabrać się przy okazji za winapi |
Winapi? Do gier? Nie za bardzo to w parze idzie. Pierwsza gra 2d i chyba ostatnia. Następnym razem zabiorę się za 3d. |
Jeśli masz problemy ze zrobieniem gry 2d, to lepiej za 3d się nie zabieraj tylko dalej ucz się robić gry 2d. |
|
polkom21 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-01-19 00:14:40 Jeżeli chodzi o winapi to tylko edytor mapy chciałem w nim zrobić. 3d to to samo co 2d tylko, że masz jedną oś dodatkową :P No cóż. Pokombinuje i zobaczymy co z tego wyjdzie. |
|
« 1 » 2 |