Czy SFML wystarczy?
Ostatnio zmodyfikowano 2013-01-22 17:50
kemsai Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Czy SFML wystarczy? » 2013-01-22 17:11:34 Witam Tak sobie pisze czasem takie pierdoły z SFML 2.0 i się zastanawiam czy gdybym chciał stworzyć grywalny projekt z mapą kafelkową i powiedzmy że czasami sporą ilością sprite na ekranie, to czy SFML wystarczy czy jednak odrazu na OpenGL sie porywać? |
|
m4tx |
» 2013-01-22 17:14:22 Moim zdaniem SFML jest na tyle wydajne, że pisząc w czystym OpenGL-u raczej za dużo nie osiągniesz, jedynie stracisz czas, który mógłbyś wykorzystać na dopieszczenie gry lub dodatkowe ficzery :) |
|
Mrovqa |
» 2013-01-22 17:50:25 Pisz w SFMLu. Jakby Ci coś nie pasowało - można w nim używać OpenGLa (bo SFML korzysta z OpenGLa :)). powiedzmy że czasami sporą ilością sprite na ekranie |
Jeżeli nie będziesz renderował nie wiadomo co i ile (czyli renderujesz tylko to co widać) to nie powinien być wolny przy większej ilości obiektów. Pamiętaj też o tym, że prędkość także zależy od karty graficznej. |
|
« 1 » |