Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Czy SFML wystarczy?

Ostatnio zmodyfikowano 2013-01-22 17:50
Autor Wiadomość
kemsai
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Czy SFML wystarczy?
» 2013-01-22 17:11:34
Witam
Tak sobie pisze czasem takie pierdoły z SFML 2.0 i się zastanawiam czy gdybym chciał stworzyć grywalny projekt z mapą kafelkową i powiedzmy że czasami sporą ilością sprite na ekranie, to czy SFML wystarczy czy jednak odrazu na OpenGL sie porywać?
P-74688
m4tx
» 2013-01-22 17:14:22
Moim zdaniem SFML jest na tyle wydajne, że pisząc w czystym OpenGL-u raczej za dużo nie osiągniesz, jedynie stracisz czas, który mógłbyś wykorzystać na dopieszczenie gry lub dodatkowe ficzery :)
P-74689
Mrovqa
» 2013-01-22 17:50:25
Pisz w SFMLu. Jakby Ci coś nie pasowało - można w nim używać OpenGLa (bo SFML korzysta z OpenGLa :)).
powiedzmy że czasami sporą ilością sprite na ekranie
Jeżeli nie będziesz renderował nie wiadomo co i ile (czyli renderujesz tylko to co widać) to nie powinien być wolny przy większej ilości obiektów. Pamiętaj też o tym, że prędkość także zależy od karty graficznej.
P-74693
« 1 »
  Strona 1 z 1