Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Allegro 5] ukrywanie wczytywanych plików graficznych

Ostatnio zmodyfikowano 2013-07-05 19:37
Autor Wiadomość
Nekronomik
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-07-04 20:19:20
Nie miałem w ogóle AF a BF było 2x,teraz działa,sprawdzę jeszcze strtol().
W gimpie nie mam opcji "wyeksportuj",więc zapisałem jako i pokazał mi się kod którego nie rozumiem i chwilowo nie wiem jak go użyć.

Użyłem funkcji strtol() i obrazki są dobrze wczytywane,szkoda że nie wiedziałem o niej wcześniej.
Mam jeszcze takie pytanie,czy jest inny sposób na wczytywanie obrazka.Bo gdy wrzucam kod szesnastkowy który potrafi zajmować około 80k linijek kodu do np. notatnika to potrafi mi go zawiesić lub bardzo długo czekam zanim on się wkleji.
P-86990
pekfos
» 2013-07-05 11:10:16
czy jest inny sposób na wczytywanie obrazka.
No oczywiście, że jest.. Zapisz obraz w pliku binarnie.
P-87029
Nekronomik
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-07-05 19:31:51
Już dałem sobie rade i napisałem program który pobiera kod np taki:
C/C++
unsigned char default_img[ 164 ] = {
    0x89, 0x50, 0x4E, 0x47, 0x0D, 0x0A, 0x1A, 0x0A, 0x00, 0x00, 0x00, 0x0D,
    0x49, 0x48, 0x44, 0x52, 0x00, 0x00, 0x00, 0x1C, 0x00, 0x00, 0x00, 0x1C,
    0x08, 0x06, 0x00, 0x00, 0x00, 0x72, 0x0D, 0xDF, 0x94, 0x00, 0x00, 0x00,
    0x01, 0x73, 0x52, 0x47, 0x42, 0x00, 0xAE, 0xCE, 0x1C, 0xE9, 0x00, 0x00,
    0x00, 0x04, 0x67, 0x41, 0x4D, 0x41, 0x00, 0x00, 0xB1, 0x8F, 0x0B, 0xFC,
    0x61, 0x05, 0x00, 0x00, 0x00, 0x09, 0x70, 0x48, 0x59, 0x73, 0x00, 0x00,
    0x0E, 0xC4, 0x00, 0x00, 0x0E, 0xC4, 0x01, 0x95, 0x2B, 0x0E, 0x1B, 0x00,
    0x00, 0x00, 0x39, 0x49, 0x44, 0x41, 0x54, 0x48, 0x4B, 0xED, 0xCD, 0x31,
    0x11, 0x00, 0x20, 0x10, 0xC4, 0xC0, 0x03, 0x29, 0xE8, 0xC1, 0x2C, 0x0A,
    0xF9, 0x06, 0x09, 0x99, 0x2F, 0x98, 0x6C, 0x93, 0x32, 0x63, 0x9D, 0x7D,
    0xD3, 0x68, 0xBE, 0xB6, 0x71, 0x88, 0x73, 0x88, 0x73, 0x88, 0x73, 0x88,
    0x73, 0x88, 0x73, 0x88, 0x73, 0x88, 0x73, 0x88, 0xFB, 0x7D, 0x98, 0x14,
    0x8C, 0x65, 0x02, 0x56, 0x4A, 0xFC, 0x41, 0x2C, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00,
    0x49, 0x45, 0x4E, 0x44, 0xAE, 0x42, 0x60, 0x82
};
i szyfruje mi go do pliku np. .dat w którym kod wygląda tak:

lpkhhujodtfreqfrdgfhdgfuhpjphkkjdgfhdggtdgfhdggtdofndgfhdgmjdtswmkfhdgfhdhmkiijohifhnurvestqdgfhdgfljnjihtjidgfhohnw
drutjhfmdgfhdgfqkgjpipmkdgfhdurldgfhdurldhomfrfverfhdgfhgpjqhkjiikjphrtuptiiehfhfgghpkrhdjhqrorifsfrspfndpoqfvopjsok
gilkmtmuqjlpouqnkhnpkjnpkjnpkjnpkjnpkjnpkjnpkjnpsrmumogllslmdiknhquthhhtdgfhdgfhhpjmhujlnujjjgnj;
i już teraz tylko moja gra go odszyfrowywuje i wszystko działa.
Może jeszcze ktoś coś doradzi.Jeśli chodzi o ten kod binarny to nie mam pojęcia jak to zrobić.
P-87067
DejaVu
» 2013-07-05 19:37:44
Ten temat już za długo trwa i jest źle nazwany. Najwyższy czas go uciąć zważywszy na fakt, że nie jedno rozwiązanie już w nim padło. Zamykam.
P-87069
1 2 3 4 « 5 »
Poprzednia strona Strona 5 z 5