[SFML] Pętla
Ostatnio zmodyfikowano 2013-02-03 14:54
polkom21 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-02-03 12:31:34 No dobra wyświetlam i czyszczę ekren w tej pętli wszystko ok tylko po chwili program przestaje odpowiadać. I co jest? |
|
m4tx |
» 2013-02-03 12:34:49 |
|
ison |
» 2013-02-03 12:37:42 Szkoda tylko, że robisz to w sposób nieprawidłowy :) Najpierw powinieneś czyścić ekran, a potem renderować obiekty, bo robiąc tak, jak Ty teraz, to przez większość czasu nic nie będzie wyświetlane |
To tak nie działa. clear() nie powoduje, że okno od razu się czyści, czyści jedynie sam bufor. |
|
polkom21 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-02-03 12:50:04 No odbieram zdarzenia tylko, że teraz po zamknięciu okna konsola się nie wyłącza :/ przez return 0; nie idzie. |
|
m4tx |
» 2013-02-03 12:53:56 clear() nie powoduje, że okno od razu się czyści, czyści jedynie sam bufor. |
To nie zmienia faktu, że autor próbował renderować grafikę w sposób nieprawidłowy. |
|
ison |
» 2013-02-03 13:30:03 Dlaczego? Dobrze jest. Problemem było tylko to, że przy wyświetlaniu grafiki była osobna pętla. |
|
polkom21 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-02-03 13:35:50 teraz po zamknięciu okna konsola się nie wyłącza :/ przez return 0; nie idzie.
?????? |
|
Schulze13 |
» 2013-02-03 14:30:11 Proponuje Ci wrócić do deski kreślarskiej (o ile w ogóle od niej zacząłeś). Wydaje mi się, że metoda GamePlay::play() odpowiada za grę a pętla główna z której jest wywoływana za menu czy coś w tym guście. Powinieneś tak samo jak obiekt okna wysłać referencją zdarzenia i kontynuować (zdarzeń) pobieranie w pętli play (). Tak samo zmienić warunek w pętli while(). Oczywiście mogę się mylić :P |
|
1 « 2 » 3 |