Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Pętla

Ostatnio zmodyfikowano 2013-02-03 14:54
Autor Wiadomość
polkom21
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-02-03 12:31:34
No dobra wyświetlam i czyszczę ekren w tej pętli wszystko ok tylko po chwili program przestaje odpowiadać. I co jest?
P-75636
m4tx
» 2013-02-03 12:34:49
P-75637
ison
» 2013-02-03 12:37:42
Szkoda tylko, że robisz to w sposób nieprawidłowy :) Najpierw powinieneś czyścić ekran, a potem renderować obiekty, bo robiąc tak, jak Ty teraz, to przez większość czasu nic nie będzie wyświetlane
To tak nie działa. clear() nie powoduje, że okno od razu się czyści, czyści jedynie sam bufor.
P-75638
polkom21
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-02-03 12:50:04
No odbieram zdarzenia tylko, że teraz po zamknięciu okna konsola się nie wyłącza :/ przez return 0; nie idzie.
P-75639
m4tx
» 2013-02-03 12:53:56
clear() nie powoduje, że okno od razu się czyści, czyści jedynie sam bufor.
To nie zmienia faktu, że autor próbował renderować grafikę w sposób nieprawidłowy.
P-75640
ison
» 2013-02-03 13:30:03
Dlaczego? Dobrze jest. Problemem było tylko to, że przy wyświetlaniu grafiki była osobna pętla.
P-75646
polkom21
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-02-03 13:35:50
teraz po zamknięciu okna konsola się nie wyłącza :/ przez return 0; nie idzie.

??????
P-75649
Schulze13
» 2013-02-03 14:30:11
Proponuje Ci wrócić do deski kreślarskiej (o ile w ogóle od niej zacząłeś). Wydaje mi się, że metoda GamePlay::play() odpowiada za grę a pętla główna z której jest wywoływana za menu czy coś w tym guście. Powinieneś tak samo jak obiekt okna wysłać referencją zdarzenia i kontynuować (zdarzeń) pobieranie w pętli  play (). Tak samo zmienić warunek w pętli while(). Oczywiście mogę się mylić :P
P-75655
1 « 2 » 3
Poprzednia strona Strona 2 z 3 Następna strona