Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

jak połączyć c++ z assemblerem?

Ostatnio zmodyfikowano 2009-05-18 23:05
Autor Wiadomość
manfred
» 2009-05-16 21:07:53
int 0x2E? To "tylko" przerwanie, a raczej syscall będący odpowiednikiem całego Native API. Inna sprawa to to, że albo Winda ma inaczej zmapowane IRQ niż 0x20..0x27 i 0x28..0x2F, albo ten numer wymyślił jakiś pajac (wtedy koliduje z IRQ14 - przerwanie dysku twardego). A pod GCC twój (DOSowy) przykład się skompiluje, jak dasz
asm("xorb %al, %al");
asm("int $22");
P-18901
manfred
» 2009-05-16 21:33:31
A jak się ma nie zwalać? Mówiłem - zapomnij o DOSie...
P-18902
manfred
» 2009-05-17 16:58:55
Zależy co chcesz zrobić. Jakbyś się nie uczył asma pod DOS tylko pod Windows i nie pchał go tam, gdzie nie trzeba to by było łatwiej.
P-18904
manfred
» 2009-05-17 17:01:23
SetConsoleMode + ReadConsole.
P-18905
manfred
» 2009-05-17 18:04:14
Funkcje WinAPI.
P-18906
manfred
» 2009-05-17 19:58:36
To w ring0 wejdź i sobie odczytaj bezpośrednio z klawiatury - jedyna możliwość w Windowsie, aby to odczytać z pominięciem sterowników i API. Mówię - usiłujesz wepchnąć asm tam, gdzie to nie jest potrzebne. Ja sam, pisząc OS w C++ unikam __asm tam, gdzie się da.
P-18907
manfred
» 2009-05-18 19:45:22
Podstawy działania procesora z punktu programisty asma się kłaniają...
P-18908
manfred
» 2009-05-18 23:03:55
P-18909
1 2 « 3 » 4
Poprzednia strona Strona 3 z 4 Następna strona