Jak powstają profesjonalne gry?
Ostatnio zmodyfikowano 2013-02-09 18:54
MagicznyKacper Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Jak powstają profesjonalne gry? » 2013-02-08 16:30:59 Cześć. Jak w tytule. W jaki sposób tworzy się gry bardziej profesjonalne niż te które są pisane przez jedną osobę jedynie w celach edukacyjnych. Od czego zaczyna się pracę nad dużym projektem? Chodzi mi o gry 2D jak i 3D. Pytania są może i trochę lamerskie jednakże zjada mnie ciekawość. :P Z góry dziękuję za odpowiedzi. |
|
kubawal |
» 2013-02-08 16:36:22 |
|
RazzorFlame |
» 2013-02-09 15:57:00 Najczęściej zaczyna się od pisania Engine czyli Silnika, który wykonuje a raczej pozwala na łatwą obsługe (w przypadku gier) grafiki, fizyki, i różnych efektów. Pozwala na wysokopoziomową obsługe urządzeń komputera. Zazwyczaj też silnik posiada obsługę albo własnego, albo już gotowego języka skryptowego jak NP. LUA. |
|
pekfos |
» 2013-02-09 17:34:17 Najczęściej zaczyna się od pisania Engine czyli Silnika ... |
Najczęściej zaczyna się od projektu. |
|
RazzorFlame |
» 2013-02-09 18:54:53 No to to podstawa. Nie chodziło mi o jakiś silnik typu Irrlicht tylko silnik całej gry, tej i tylko tej gry. |
|
« 1 » |