Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

SFML 2.0 network - sprawdzanie stanu serwera i klienta

Ostatnio zmodyfikowano 2013-02-09 21:28
Autor Wiadomość
czosnek17
Temat założony przez niniejszego użytkownika
SFML 2.0 network - sprawdzanie stanu serwera i klienta
» 2013-02-09 18:46:34
Znalazłem takie coś:
http://www.sfml-dev.org/documentation/2.0/classsf_1_1Socket.php#a51bf0fd51057b98a10fbb866246176dc
To żeby sprawdzić czy klient/serwer jest np odłączony piszę takie coś:
C/C++
if( socket.sf::Socket::Disconnected )
     cout << "A" << endl;

if( socket.sf::Socket::NotReady )
     cout << "B" << endl;

if( socket.sf::Socket::Done )
     cout << "C" << endl;

if( socket.sf::Socket::Error )
     cout << "D" << endl;

Problem w tym, że nie ma znaczenia czy jest coś podłączone, czy rozłączone, wyświetla się A B D. Czyli zawsze jest źle, nawet jak działa komunikacja.
O co tu może chodzić?
P-76045
ridic14
» 2013-02-09 20:29:29
Skoro tak to po prostu daje ci odwrotny wynik postaw sobie ! przed warunkiem i będzie ok :P
P-76051
czosnek17
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-02-09 20:44:03
sf::Socket::Done używam też w innym miejscu programu:
C/C++
if( socket.send( pms.c_str(), pms.size() + 1 ) != sf::Socket::Done )
     cout << "Blad" << endl;

I tu działa dobrze.
Może są jakieś inne sposoby na sprawdzenie czy klient/serwer jest podłączony?
P-76052
pekfos
» 2013-02-09 21:28:19
if( socket.sf::Socket::Disconnected )
if( socket.send( pms.c_str(), pms.size() + 1 ) != sf::Socket::Done )
Porównaj.
P-76054
« 1 »
  Strona 1 z 1