SFML 2.0 network - sprawdzanie stanu serwera i klienta
Ostatnio zmodyfikowano 2013-02-09 21:28
czosnek17 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
SFML 2.0 network - sprawdzanie stanu serwera i klienta » 2013-02-09 18:46:34 Znalazłem takie coś: http://www.sfml-dev.org/documentation/2.0/classsf_1_1Socket.php#a51bf0fd51057b98a10fbb866246176dcTo żeby sprawdzić czy klient/serwer jest np odłączony piszę takie coś: if( socket.sf::Socket::Disconnected ) cout << "A" << endl;
if( socket.sf::Socket::NotReady ) cout << "B" << endl;
if( socket.sf::Socket::Done ) cout << "C" << endl;
if( socket.sf::Socket::Error ) cout << "D" << endl;
Problem w tym, że nie ma znaczenia czy jest coś podłączone, czy rozłączone, wyświetla się A B D. Czyli zawsze jest źle, nawet jak działa komunikacja. O co tu może chodzić? |
|
ridic14 |
» 2013-02-09 20:29:29 Skoro tak to po prostu daje ci odwrotny wynik postaw sobie ! przed warunkiem i będzie ok :P |
|
czosnek17 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-02-09 20:44:03 sf::Socket::Done używam też w innym miejscu programu: if( socket.send( pms.c_str(), pms.size() + 1 ) != sf::Socket::Done ) cout << "Blad" << endl;
I tu działa dobrze. Może są jakieś inne sposoby na sprawdzenie czy klient/serwer jest podłączony? |
|
pekfos |
» 2013-02-09 21:28:19 if( socket.sf::Socket::Disconnected ) |
if( socket.send( pms.c_str(), pms.size() + 1 ) != sf::Socket::Done ) |
Porównaj. |
|
« 1 » |