Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[c++] irrKlang

Ostatnio zmodyfikowano 2013-07-09 13:46
Autor Wiadomość
RazzorFlame
» 2013-02-10 14:20:35
Megatron jeśli jesteś pewien że istnieje to po pierwsze: Nie uruchamiaj z poziomu Code::Blocks bo trzeba wtedy do folderu projektu (nie aplikcji!) dodać wszystkie dane takie jak właśnie muzyka. Jeśli uruchamiasz z poziomu samej aplikacji, powinno działać, ale jeśli nie to znaczy że tak jak DejaVu napisał, nie masz odpowiedniego pliku bądź folderu. Pamiętaj że dodajesz ścieżkę która prowadzi przez folder "sounds" czy jakoś takoś ;)

EDIT:
A co do twojego kodu, lepiej (kiedy "if(!engine)" się potwierdzi) zwrócić inną liczbe niż 0 która sugeruje że zakończyło się sukcesem. Ja mam taką manię że robię sobie np
#define RET_SOUNDENGINE_FAULT -1
 i wtedy
return RET_SOUNDENGINE_FAULT;
 ;)
P-76088
Mrovqa
» 2013-02-10 15:01:24
@up megatron korzysta z Visuala, a nie CodeBlocksa (patrz kod - #pragma .lib), a przy VS z tego co pamiętam (ale pewności nie mam) może być trochę inaczej. Anyway - jeżeli @megatron jesteś pewien, że plik istnieje, to podaj do niego bezwzględną ścieżkę. Jeżeli kłopoty będą nadal występować - sprawdź, czy skopiowałeś wszystkie DLLki (w tym te, które są ładowane dynamicznie przez inne) i oczywiście w odpowiedniej wersji. Mi kiedyś SFML nie chciał wczytywać dźwięku, bo nie skopiowałem libsndfile-1.dll (czy jakoś tak), a skoro miałem w systemie inną wersję - ładowało nieodpowiednią DLLkę i w rezultacie program działał tak, jak nie powinien.
P-76093
klonyyy
» 2013-07-09 07:11:31
Witam!

Żeby nie tworzyć nowego tematu, pisze tutaj, bo mam podobny problem. Mam dokładnie taki sam kod, tylko że używam pliku ball.wav z folderu media irrlichta, ale gdy chcę by dany dźwięk odtworzył się po naciśnięciu klawisza ( lub po prostu w int main'ie) program przestaje odpowiadać, to samo dzieje się bez linijek z odtwarzaniem dźwięku ( jak wyłączę aplikację (alt+f4) to i tak wyskakuje okienko że nie aplikacja nie odpowiada). Jak włączę debuggera to on wskazuje na linie gdzie chce odtwarzać dźwięk, a jak te linie są zakomentowane wskazuje na "engine->drop".

pozdrawiam
P-87293
megatron
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-07-09 11:04:01
u mnie zadziałało jak użyłem dodatku. już tobie pisałem, że jeśli masz nowszą wersję kompilatora to musisz pobrać ten dodatek.

 
P-87301
klonyyy
» 2013-07-09 13:46:44
Rzeczywiście zadziałało od razu, dzięki za pomoc i przepraszam za męczenie pytaniami ;)
P-87309
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2