Matiz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Wczytywanie bitmapy do tablicy?? » 2009-05-19 03:26:57 Proszę o pomoc w korekcie algorytmu. Funkcja ma wyświetlić plansze szachownicy, program się kompiluje, ale bitmapy nie zostają wyświetlone. int box[ 8 ][ 8 ] = { 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, };
void magic() { puc = load_bmp( "gfx/szachownica/polc.bmp", default_palette ); pub = load_bmp( "gfx/szachownica/polb.bmp", default_palette ); int t, i, x, y, k, l; for( i = 0, y = 48, k = 0; i < 8, y <= 384; ++i, y = k + 67 ) { for( t = 0, x = 54, l = 0; t < 0, x <= 432; ++t, x = l + 66 ) { if( box[ i ][ t ] = 0 ) masked_blit( puc, bufor, 0, 0, x, y, puc->h, puc->w ); else if( box[ i ][ t ] = 1 ) masked_blit( pub, bufor, 0, 0, x, y, pub->h, pub->w ); l = x; } k = y; } }; |