"void value not ignored as it ought to be"
Ostatnio zmodyfikowano 2013-02-17 12:36
Miksior Temat założony przez niniejszego użytkownika |
"void value not ignored as it ought to be" » 2013-02-16 23:24:37 Ma ktoś może pomysł jak zapisać funkcję licznik() z pomocą pętli? Gdy ja to testowałem, wywalało mi komunikat "void value not ignored as it ought to be". #include <ctime> #include <windows.h> #include <iostream> using namespace std; void delay( float n = 1.0f ); void cls() { COORD coordScreen = { 0, 0 }; DWORD cCharsWritten; CONSOLE_SCREEN_BUFFER_INFO csbi; DWORD dwConSize; HANDLE hConsole = GetStdHandle( STD_OUTPUT_HANDLE ); GetConsoleScreenBufferInfo( hConsole, & csbi ); dwConSize = csbi.dwSize.X * csbi.dwSize.Y; FillConsoleOutputCharacter( hConsole,( TCHAR ) ' ', dwConSize, coordScreen, & cCharsWritten ); GetConsoleScreenBufferInfo( hConsole, & csbi ); FillConsoleOutputAttribute( hConsole, csbi.wAttributes, dwConSize, coordScreen, & cCharsWritten ); SetConsoleCursorPosition( hConsole, coordScreen ); } void licznik() { const char * znak = "#"; cout << znak; delay(); cls(); cout << znak << znak; delay(); cls(); cout << znak << znak << znak; delay(); cls(); cout << znak << znak << znak << znak; delay(); cls(); cout << znak << znak << znak << znak << znak; delay(); cls(); cout << znak << znak << znak << znak << znak << znak; delay(); cls(); cout << znak << znak << znak << znak << znak << znak << znak; delay(); cls(); cout << znak << znak << znak << znak << znak << znak << znak << znak; delay(); cls(); cout << znak << znak << znak << znak << znak << znak << znak << znak << znak; delay(); cls(); cout << znak << znak << znak << znak << znak << znak << znak << znak << znak << znak; delay(); cls(); }
void delay( float n ) { clock_t start = clock(); clock_t end = start; end += static_cast < clock_t >( n * CLOCKS_PER_SEC ); while( start < end ) start = clock(); }
|
|
ligras |
» 2013-02-17 12:10:42 A może na przykład tak: void licznik() { const char * znak = "#"; for( int i = 1; i <= 10; i++ ) { for( int j = 1; j <= i; j++ ) { cout << znak; } delay(); cls(); } }
|
|
Miksior Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-02-17 12:36:54 Wielkie dzięki. Wszystko teraz gra tak jak powinno. |
|
« 1 » |