Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[C++, Grafika 3D] Biblioteka czy silnik?

Ostatnio zmodyfikowano 2013-06-06 00:11
Autor Wiadomość
ridic14
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[C++, Grafika 3D] Biblioteka czy silnik?
» 2013-06-05 21:18:30
Chciałbym zacząć programowanie w 3D i nie wiem co jest do tego celu lepsze. (Wiem że tak czy siak swojego silnika nie stworzę SAM, ale wiedza o OpenGL lub DirectX może się przydać). Pytaniem jest co lepiej się do tego nadaje? Zwykła biblioteka typu OpenGL czy silnik graficzny np. Irrlicht lub Ogre?
P-84999
DejaVu
» 2013-06-06 00:11:42
Próbowałeś szukać zanim zadałeś pytanie? Mam wrażenie, że taki temat już był w ciągu ostatniego miesiąca...

Frazy, które należy wpisać w wyszukiwarkę google:

http://cpp0x.pl/forum/temat/?id=9429
http://cpp0x.pl/forum/temat/?id=7001
http://cpp0x.pl/forum/temat/?id=10722

Tematów masz pod dostatkiem...
P-85024
« 1 »
  Strona 1 z 1