[JAVA, libGDX]Pozycja float
Ostatnio zmodyfikowano 2013-03-15 14:52
skovv Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[JAVA, libGDX]Pozycja float » 2013-03-14 15:34:44 Witam. Uczę się libGDX i męczy mnie jedno zagadnienie openglowe: czy jest możliwość podawania pozycji np: tekstury podając int a nie float? Myślę że ten kto programował w ogl wie o co chodzi. Zamiast podawać np: [0.5f, 0.5f] dla środka ekranu podawać [400,300]( w int ). |
|
pekfos |
» 2013-03-14 15:37:48 W int, znaczy w pikselach? |
|
skovv Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-03-14 15:41:46 Dokładnie. |
|
pekfos |
» 2013-03-14 15:45:22 Skoro 0.5 to środek, to dziel pozycje w pikselach, przez rozmiary okna. |
|
skovv Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-03-14 15:53:55 Tak, wiem, ale to tak jakoś dziwnie wychodzi.. OGL ma odwróconą ośkę Y i jest problem z tym. Cóż, poogarniam internet w poszukiwaniu rozwiązania, jakieś tutki itp ;) |
|
pekfos |
» 2013-03-14 15:57:25 OGL ma odwróconą ośkę Y i jest problem z tym. |
Jedno działanie więcej to problem? |
|
Elaine |
» 2013-03-14 16:19:45 Wystarczy odpowiednio ustawić macierze. |
|
skovv Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-03-14 18:54:03 Tzn jak? Mógłbyś pomóc? |
|
« 1 » 2 |