Silnik do grafiki 3D
Ostatnio zmodyfikowano 2013-04-27 20:15
Bajt |
» 2013-04-25 11:10:38 Mechanikę gry można pisać w C# JavaScript lub BooSharp w wersji darmowej. Do wersji pro, dołączona jest również możliwość pisania w C++. Macie jednak rację; forum poświęcone jest C++ a nie C#. |
|
Brezniew Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-04-25 12:19:29 Dzięki ja napisze w OpenGL, ale jest jakiś program do modelowania na Linuxa Ubuntu, żebym za każdym razem nie musiał ponownie uruchamiać komputera. |
|
MrPoxipol |
» 2013-04-25 12:23:00 Z tego co mi się wydaję, to OpenGL obsługuje modele stworzone w Blenderze. |
|
crash |
» 2013-04-25 14:04:15 Brezniew@ ( :D ) zawsze możesz używać maszyny wirtualnej żeby sobie ułatwić, lepsze to w fazach testu niż ciągłe restarty. Od siebie polecam VirtualBox |
|
m4tx |
» 2013-04-25 15:08:45 OpenGL obsługuje modele stworzone w Blenderze. |
OpenGL nic nie obsługuje. Nie ma dla niego żadnego formatu modeli czy tekstur. OpenGL może obsługiwać dowolny format, ale trzeba to napisać. |
|
Brezniew Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-04-26 14:34:34 OpenGl wyświetla tylko grafikę a formaty to osobny dział jeśli chce wykonywać w blenderze to muszę do niego napisać plugin, ale nie wiem jak w 3ds Max to prosta sprawa tam wszystko pisze się w skrypcie *.ms, a same formaty napisane w ten sposób są banalnie proste potem ten sam algorytm wystarczy przepisać do silnika. Tylko jak to zrobić w blenderze, to by było dobre bo mam go na winie i ubuntu. |
|
m4tx |
» 2013-04-26 15:50:47 A może zaimplementujesz jakiś format, do którego Blender potrafi eksportować? Np. .obj - bardzo prosty w parsowaniu (inna sprawa, że bardzo niefajny jeśli chodzi o wydajność...). |
|
Brezniew Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-04-26 17:24:49 Gdzie można znaleźć objaśnienie dotyczące struktury plików, do napisania obsługi w c++. |
|
1 « 2 » 3 |