Wygląd gry na różnych monitorach - rozdzielczość
Ostatnio zmodyfikowano 2013-08-06 16:47
pekfos |
» 2013-08-06 15:10:00 Czy powinienem przewidzieć rozmiary dla mniejszych wymiarów ekranu? |
Dla większych też. Rozdzielczości ;) |
|
DejaVu |
» 2013-08-06 15:52:46 Jakbym robił jakąś grę to i tak robiłbym ją dla rozdzielczości z góry określonej tj. 1024x768. Powód jest prosty: parametryzacja wyglądu gry tylko i wyłącznie wydłuża jej produkcję jak i proces testowania. Zamiast się skupiać na wytworzeniu gry zaczniesz się koncentrować na tym, aby layout gry się dobrze skalował do różnych rozdzielczości. Potem może się okazać, że tekstury będą niewyraźne przy zmianach rozdzielczości przez co będziesz musiał siedzieć kolejne X godzin na robienie osobnych tekstur do osobnych rozdzielczości dla UI, no i dodatkowo trzeba będzie w locie przepinać tekstury np. z większej rozdzielczości na mniejszą (bo ktoś w trakcie gry wymyśli sobie sprawdzenie innej rozdzielczości). |
|
MrPoxipol |
» 2013-08-06 16:47:12 Dobrze jest jeśli w na pełnym ekranie jest możliwość wybrania: Widescreen (16:9) lub 4:3. |
|
1 « 2 » |