Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[JS] Klient dla serwera napisanego w C++

Ostatnio zmodyfikowano 2013-09-02 22:08
Autor Wiadomość
Galfados
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[JS] Klient dla serwera napisanego w C++
» 2013-09-02 11:08:25
Tak jak w temacie, czyli czego użyć do stworzenia takowego klienta.
P-91416
kubawal
» 2013-09-02 14:48:11
Chcesz zrobić grę na przeglądarkę?
P-91424
MrPoxipol
» 2013-09-02 16:39:13
Frazy, które należy wpisać w wyszukiwarkę google:

http://stackoverflow.com​/questions/1736382​/how-to-use-sockets-in-javascript-html
P-91435
Galfados
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-09-02 18:16:21
@up o websocketach wiedziałem. Jest jeszcze inny sposób?
P-91441
SeaMonster131
» 2013-09-02 21:41:25
Websockety to chyba najlepsze i najszybsze rozwiązanie ;)
P-91455
Galfados
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-09-02 21:57:57
Tylko, że ja mam  z nimi problem. Pobieram byle jaki kodzik z neta serverka który niby tam przechwytuje wiadomość itp. kompiluje i nic się nie dzieje. Websockety poprawnie używam.
P-91458
MrPoxipol
» 2013-09-02 22:08:27
PEBKAC.
Dla testu możesz się spróbować połączyć np. z serwerem IMAP czy tam innego jakiegoś pocztowego i wysłać kilka komend oraz odebrać wiadomość od serwa (jeśli się powiedzie to znaczy, że poprawnie użyłeś WebSocket'ów.
Prawdopodobnie masz błąd w swoim serwerze lub w odbieraniu od niego wiadomości, ewentualnie w niepoprawnym użyciu WebSocketów (choć upierasz się, że robisz to dobrze).
P-91462
« 1 »
  Strona 1 z 1