[JS] Klient dla serwera napisanego w C++
Ostatnio zmodyfikowano 2013-09-02 22:08
Galfados Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[JS] Klient dla serwera napisanego w C++ » 2013-09-02 11:08:25 Tak jak w temacie, czyli czego użyć do stworzenia takowego klienta. |
|
kubawal |
» 2013-09-02 14:48:11 Chcesz zrobić grę na przeglądarkę? |
|
MrPoxipol |
» 2013-09-02 16:39:13 |
|
Galfados Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-09-02 18:16:21 @up o websocketach wiedziałem. Jest jeszcze inny sposób? |
|
SeaMonster131 |
» 2013-09-02 21:41:25 Websockety to chyba najlepsze i najszybsze rozwiązanie ;) |
|
Galfados Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-09-02 21:57:57 Tylko, że ja mam z nimi problem. Pobieram byle jaki kodzik z neta serverka który niby tam przechwytuje wiadomość itp. kompiluje i nic się nie dzieje. Websockety poprawnie używam. |
|
MrPoxipol |
» 2013-09-02 22:08:27 PEBKAC. Dla testu możesz się spróbować połączyć np. z serwerem IMAP czy tam innego jakiegoś pocztowego i wysłać kilka komend oraz odebrać wiadomość od serwa (jeśli się powiedzie to znaczy, że poprawnie użyłeś WebSocket'ów. Prawdopodobnie masz błąd w swoim serwerze lub w odbieraniu od niego wiadomości, ewentualnie w niepoprawnym użyciu WebSocketów (choć upierasz się, że robisz to dobrze). |
|
« 1 » |