Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Allegro] obsługa kamery.

Ostatnio zmodyfikowano 2009-08-14 06:59
Autor Wiadomość
eBbi
» 2009-08-13 09:40:08
aha, jako programista raczej nie używaj wyrażenia "kamera" tylko "obszar wyświetlany na ekranie" bo to głupio brzmi :P
P-9381
szyx_yankez
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2009-08-13 09:42:10
Jest jeden problem ja nie mam mapz kaflowej bo mario tego nie potrzebuje
poprostu niebieski kolor tła podłoże i przeszkody.

Prosze o pomoc
P-9382
Rares
» 2009-08-13 09:44:03
To jak to wyświetlasz? Robisz bitmapki i je wkładasz na ekran? To nie ma większego sensu. KAŻDA platformówka jest robiona na kaflach. Nawet Mario.
P-9383
szyx_yankez
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2009-08-13 09:55:13
Tzn jak sie robi te kafle w allegro programuje dopiero 4dni.
P-9384
krdk
» 2009-08-13 10:09:05
Patrz-> strona easykodera.
P-9385
Rares
» 2009-08-13 10:10:10
Robisz bitmapki o takich samych wymiarach (najlepiej byłoby, gdyby szer. i wys. bitmapy była równa i jej wielkość powinna być wielokrotnością liczby 2, np. 32, 64, 128, mniejszych nie ma sensu robić). Umieszczasz to na jednej bitmapie, potem robisz mapkę, np.

mapa[3][3] = {0,0,1,
              1,0,0,
              2,1,1};

I podstawiasz za pomocą funkcji przedstawionych w tutku Easykodera. Liczby przedstawiają kafle na tej jednej bitmapie. Jednak nie robisz tak, że kiedy chcesz podstawić pierwszy kafel na bitmapie, to nie piszesz 1, tylko 0, gdyż od 0 jest liczona pozycja kafla.
P-9386
szyx_yankez
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2009-08-14 06:59:38
Ok wszystko rozumie temat został rozwiązany. Zamykam.
P-9430
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2