Tempo gry powinno być stałe, a zależy od użycia procesora
Ostatnio zmodyfikowano 2014-04-19 22:21
czosnek17 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-04-19 21:49:00 To czym w końcu jest ta pętla czasu rzeczywistego? 1 2 while( true ) if( zaleznosc od czasu )
W internetach nic nowego nie znalazłem, poza sprzecznymi ze sobą informacjami, a z tego co piszesz wnioskuję, że nie to pierwsze, a drugie mam w programie, więc co to jest ta pętla? |
|
pekfos |
» 2014-04-19 22:04:44 To pierwsze, lub żadne z wymienionych - zależy co masz na myśli. Google, "Pętla czasu rzeczywistego", pierwszy wynik.. while( true ) { s += V * delta_t; } |
|
czosnek17 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-04-19 22:21:52 Czyli chodziło o wyliczanie, o ile przesuwać obiekty. Myślałem, że chodzi o regulowanie szybkości pętli czy coś w tym stylu, dzięki. |
|
1 « 2 » |