Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Tempo gry powinno być stałe, a zależy od użycia procesora

Ostatnio zmodyfikowano 2014-04-19 22:21
Autor Wiadomość
czosnek17
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-04-19 21:49:00
To czym w końcu jest ta pętla czasu rzeczywistego?
1
C/C++
while( true )

2
C/C++
while( true )
if( zaleznosc od czasu )

W internetach nic nowego nie znalazłem, poza sprzecznymi ze sobą informacjami, a z tego co piszesz wnioskuję, że nie to pierwsze, a drugie mam w programie, więc co to jest ta pętla?
P-108398
pekfos
» 2014-04-19 22:04:44
To pierwsze, lub żadne z wymienionych - zależy co masz na myśli. Google, "Pętla czasu rzeczywistego", pierwszy wynik..
C/C++
while( true )
{
    s += V * delta_t;
}
P-108403
czosnek17
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-04-19 22:21:52
Czyli chodziło o wyliczanie, o ile przesuwać obiekty. Myślałem, że chodzi o regulowanie szybkości pętli czy coś w tym stylu, dzięki.
P-108404
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2