Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[C++/CLI, Visual Studio 2012] Problem z wątkami z biblioteki System::Thread

Ostatnio zmodyfikowano 2014-08-28 00:34
Autor Wiadomość
Laszlo900
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[C++/CLI, Visual Studio 2012] Problem z wątkami z biblioteki System::Thread
» 2014-08-26 00:10:25
Witajcie, mam nadzieję, że trafiłem dobrze i żadnego nadgorliwca nie zbulwersuję.
Jestem raczej paraprogramistą. Tworzyłem na własne potrzeby aplikację win32 w Visual Studio 2012, w której korzystałem z biblioteki <thread>. Kiedy postanowiłem dodać obsługę okienkową Windows Forms, projekt zmienił się z win32 na clr, które nie wspiera bibl. <thread>. Korzystam więc z nowej biblioteki: System::Thread. W aplikacji, dane przychodzące do pewnego bufora trafiają następnie w każdej iteracji do osobnych wątków, gdzie są wyświetlane na wykresach. Po wysłaniu iteracyjnie danej do każdego wątku, operacja jest powtarzana. Liczba obiektów jest z góry znana - wprowadzona w wyświetlonym okienku Windows Forms. Problem polega na tym, że nie mogę do wektora std::vector<NazwaKlasy^>NazwaWektora dodać obiektu wątku metodą NazwaWektora[NumerPorzadkowy].push_back(NazwaObiektuWatku), ponieważ zwracany jest błąd:

"error C3699: '&&' : cannot use this indirection on type NazwaKlasy^"

Czytałem o obsłudze tych daszków ^ oraz delegatów na MSDN, jednak po wielu najróżniejszych próbach postanowiłem zwrócić się z problemem na forum. Dodam, że mamy tu do czynienia z tzw. "managed class", opisywaną przez ref class NazwaKlasy. Bez pożądanego wektora, miałem jedynie możliwość tworzenia ręcznie po kolei wątków następującymi poleceniami (wątki z obsługiwanym zewnętrznie parametrem):
1: ThreadWithState^ tws = gcnew ThreadWithState();
2: Thread^ t = gcnew Thread( gcnew ThreadStart(tws, &ThreadWithState::ThreadProc ) );